2021 הייתה שנה מעניינת ומשמעותית לכל הדעות: העולם כולו המשיך להתמודד מול מגפת הקורונה, התקיימה האולימפיאדה בטוקיו וג'ו ביידן התמנה לנשיא ארה"ב. בין כל הבשורות נמנו גם עשרה סיפורים מהארץ ומהעולם שדווקא אתם חשבתם שהיו המעניינים ביותר, מסיפורי בגידות ועד לוויכוחים בפריים טיים – אלו עשרת הגדולים של מדור "בין החדשות" של מעריב: 

במקום ה-10: דרום אדום>>

בעשירי במאי האחרון החל בישראל מבצע "שומר החומות" במסגרתו תושבי הדרום ועוטף עזה נאלצו לסבול ממטח כבד של רקטות שלא נתן שקט. בין כל הבלאגן כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר, הגיב במהלך השידור לדבריו של פרשן הפוליטי של הערוץ, רביב דרוקר, מתוך כאב אמיתי כתושב קיבוץ "זיקים", שחווה גם הוא את ההסלמה הקשה. 

במהלך השידור בוקר פרץ במונולוג מרגש וקרא לממשלת ישראל להמשיך את התקיפות לעזה. "זה הזמן של ישראל ללחוץ על דוושת הגז... אני נלחם עם אשתי להישאר פה בזיקים, מתוך אידיאולוגיה", אמר בוקר והוסיף: "עכשיו זה הזמן, יותר מתמיד, להכות בחמאס כדי להחזיר את השקט לעוטף". צפו בקטע מתוך חדשות 13: 

אלמוג בוקר מרגש את המדינה בשידור חי. צילום: באדיבות חדשות 13

במקום ה-9: ערומה בביוב>>>

בחודש מרץ עלתה לכותרות בעולם פרשה הזויה ויוצאת דופן, שהסתיימה בהפתעה מוחלטת. במשך שבועות ארוכים הרשויות בפלורידה שבארה"ב חיפשו אחר אישה, ששמה לא פורסם, אך ללא כל הצלחה. כשכבר כמעט אבדה התקווה לגביה, עובר אורח שמע קול בוקע מתוך פתח הביוב באמצע הרחוב והחליט לבדוק מקרוב מה מקור הרעש. לתדהמתו בתוך הביוב שהתה אותה הנעדרת כשהיא בעירום מלא ובעומק של כמעט שלושה מטרים. 

צוות ההצלה המקומי של חברת DBFR הגיע למקום וחילץ את אותה האישה מתוך הביוב הקר והצפוף, אך מבלי שידעו מה עלה בגורלה ומה הוביל לרגע המשונה. "היה לה הרבה מזל", אמר דובר רשות ההצלה דני מושלה, והוסיף: "אני לא יודע כמה זמן היא הייתה שם למטה והרעיון שהיא הצליחה לשרוד לאורך זמן הוא מטריד. מדובר במקום מלוכלך ומסוכן ויש שם נחשים, חולדות, זבל, לכלוך וכל מה שנשטף מהרחוב – הריח היה נורא". 

במקום ה-8: אימא, הו אימא>>>

כבר שמענו במהלך השנה הזו על סיפורי בגידה מכל הסוגים: ההיא בגדה בהוא, ההוא גילה בדרך כואבת ובסוף כולם שבורי לב. המקרה הזה, שזכה לתשומת הלב שלכם הגולשים, בהחלט הוא מהקיצוניים שנתקלנו בהם. במרץ האחרון דיווחנו לכם על סיפור בריטי שהתפרסם לראשונה באתר The Sun, במסגרתו האישה גילתה שבן הזוג שלה ברח עם המאהבת שלו, אך ממש לא תיארה לעצמה שהמאהבת היא האישה הקרובה אליה ביותר – אימא שלה. 

ג'ס אלדרידג' בת ה-24 חשפה כי רגעים ספורים אחרי שיצאה מחדר הלידה היא קיבלה הודעת טקסט מבעלה, שכתב שהוא נפרד ממנה ועובר להתגורר כ-30 ק"מ מהעיר בה חיו יחד. ג'ס ההרוסה השתחררה מבית החולים וקיוותה לרוץ להתנחם בזרועות אמה, אך אז היא גילתה שהיא בעצם המאהבת הסודית של הבעל. כל מה שנותר לג'ס המסכנה הוא אביה, שכמובן נבגד גם הוא, ויחד השניים דואגים לתינוק הטרי, שנולד חסר אונים אל תוך הסיטואציה המורכבת. 

ראיין וג'ס, לפני שנחשפה הבגידה הגדולה (צילום: רשתות חברתיות)
ראיין וג'ס, לפני שנחשפה הבגידה הגדולה (צילום: רשתות חברתיות)

במקום ה-7: קלמזיות במיטבה>>>

במסגרת תוכנית ערוץ 13, "העולם הבוקר", שלאחרונה הצטרפה לצד אברי גלעד גם שדרנית הספורט רותם ישראל, המשתתפים לוקחים חלק בפינה שנקראת "פינת הרוטינה". כתבת התוכנית, מיכל מנור, השתתפה בפינת הכושר היומית ומצאה את עצמה על הרצפה עם כאבים בגב - כי זה מה שקורה כש"מבקשים מהבן אדם הכי קלמזי לעשות שיווי משקל".

בזמן שמגישי התוכנית והאורחת רומי אברג'יל הפגינו יכולות איזון מרשימות, בעזרת מקל מטאטא שמותח את הגב, מנור צברה עוד פדיחה לאוסף. עוד לפני שנפלה ממזוודה או קיבלה בעיטה בראש מבן זיני, מנור איבדה את שיווי המשקל והתרסקה בצורה כואבת על הרצפה. החלק המצחיק בכל הסיפור הוא דווקא אברי גלעד, שדווקא לא התרגש מהעניין והמשיך בתרגילי הכושר כאילו מאחורי לא התרחשה הנפילה המביכה. צפו בפדיחה מתוך תוכנית הבוקר של רשת 13 (04:22): 

במקום ה-6: סערת ההתעללות בחתונה>>>

כשכל אחד מזוגות כיום רוצה להוציא לפועל את החתונה הכי גלאם, הכי מושקעת והכי יקרה, רבים מצליחים לעורר סערה תקשורתית סביב האירוע. הפעם, מדובר בתמונות של חתן וכלה מיום הכלולות שלהם, שעלו לדיון אחרי שהרתיחו את ארגוני הצלת בעלי החיים ברחבי העולם. בני הזוג, שחיים בפקיסטן, צירפו אל תמונות החתונה שלהם גור אריות חסר אונים, שסומם והורדם לצורך הצילומים. 

בסרטון טוויטר של ארגון מקומי למען בעלי חיים, Save the Wild, אפשר לראות במשך שמונה שניות את הזוג עושה פוזות לצלם, בעוד גור האריות שוכב ביניהם. על הסרטון נכתב: "האם אישור להשכרת גורי אריות לטקסים? תסתכלו על החיה המסכנה שמשמשת כאביזר. תחלצו אותו בבקשה". רבים מרחבי העולם לא הצליחו להישאר אדישים לתיעוד הקשה וגינו את הזוג על "אכזריות לשמה". 

במקום ה-5: העימות>>>

במהלך שיחת פאנל באולפן חדשות 12, שעסקה במצב הביטחוני המתוח ששרר במדינה אחרי מבצע "שומר החומות" והוביל לעימותים בין היהודים לערבים בשטח ישראל, התפרץ ויכוח סוער בין הכתב הצבאי, רוני דניאל ז"ל, לבין הפרשנית המדינית, דנה ויס. כשהיא נסערת מאוד, ויס החלה בנאום קצר בו היא הביעה את דעתה בנוגע לאירועים, אך לעומתה דניאל לא חשב אותו הדבר ותקף אותה בהערה "שאינה ראויה".

כחלק מהדיון על השסע העמוק בין הדתות, ויס התייחסה בדבריה לנושא ואמרה בשידור חי: "חברים אנחנו באירוע חמור והגענו לנקודת הקצה שבה אנחנו צריכים לראות איך ממשיכים עם מדינה יהודית ומדינה דמוקרטית". בהמשך ויס התייחסה לשימוש בנשק, משני צדי המערכה, מה שגרם לדניאל ז"ל לזרוק לאוויר את המשפט: "דנה אל תטיפי לנו מוסר. תשתי קצת מים קרים ותירגעי טיפה". הוויכוח בין שני הכתבים החל להתלהט, עד שבסופו נקטע על ידי מגיש התוכנית אורן וייגנפלד. על פי הדיווחים, ויס יצאה מהאולפן בסערה בתום הדיון כשהיא אמוציונלית מהדברים שנאמרו. צפו בעימות בין דנה ויס ורוני דניאל ז"ל: 

במקום ה-4: כלה כפולה>>>

כשמדובר בחתונות, יש כלל אחד עיקרי שהאורחים, ובעיקר האורחות צריכים לשמור עליו – רק הכלה לובשת לבן. בסיפור שלפנינו, אישה אחת חשפה כיצד אורחת אלמונית הגיעה לחתונה שלה בשמלה לבנה ואף התיישבה במקומה באזור קבלת הפנים. רק בדיעבד, הכלה הבינה שהאורחת החצופה היא המאהבת של בעלה המיועד, שגילתה גם היא שנבגדה. 

הכלה חשפה באנונימיות כי בחודש מאי האחרון התקיים אירוע החתונה שציפתה לו כל כך, אך קיבל תפנית מפתיעה. כל הפרשה ההזויה נחשפה כאשר אחות של הכלה הבחינה באורחת הלא רצויה והתעמתה איתה על שבחרה לתפוס את מקומה. אחרי דרמה קולנית התברר כי אותה האישה הייתה במערכת יחסים מקבילה עם החתן וגילתה שהוא מתכוון להינשא לאחרת. בעקבות האירוע הדרמטי החתונה בוטלה וכל הצדדים נותרו שבורי לב. 

כלה עצובה, אילוסטרציה (צילום: Getty images)
כלה עצובה, אילוסטרציה (צילום: Getty images)

במקום ה-3: לאן נעלם החתן?>>>

כנראה שאתם מאוד מתעניינים בחתונות, כי גם האייטם הזה מתייחס לטקס נישואים שיצא משליטה. טקס חתונה של זוג הודי עלה לכותרות בחודש מאי האחרון, כאשר רגעים ספורים לפני הטקס הכלה נשאה עיניה לחפש את החתן, אך זה נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. כשהכלה, המשפחות והאורחים החלו להילחץ מהנסיבות, אחד האורחים הפתיע את כולם עם הצעה הזויה – "אני אתחתן איתה", הוא קרא. 

באופן לא שגרתי, המשפחה והכלה אישרו במהרה את השידוך החדש, והכלה ואחד האורחים החליטו להינשא זה לזו. בתום האירוע הכלה ומשפחתה החליטו להגיש תלונה נגד החתן בגין עוגמת נפש, אלא שגם משפחתו לא ידעה לאן בנם נעלם. רק אחרי הפרסום עלה עדכון שטען כי "החתן ברח במכוון". 

במקום ה-2: הכי יפה בעולם>>>

בשנת 2007, כשהייתה רק בת שש, ילדה בשם תילן בלונדו הוכתרה במקום הראשון בתחרות "100 הפנים היפות ביותר בעולם". עברו 14 שנים והיום בלונדו בת ה-20 עדיין נראית כמו מיליון דולר, חיה חיים של כוכבת, הייתה הפנים של מותגים כמו דולצ'ה גבאנה ולוריאל פריז, ומתגאה בקהילה של כ-4.3 מיליון עוקבים באינסטגרם שלה. 

ככל שהקריירה של תילן צמחה היא החלה לצבור לעצמה עוד ועוד מעריצים, שקיבלו את הכינוי "תילנרים", ועם השנים היא רק הלכה והשתבחה. בימים אלו בלונדו המהממת עדיין עובדת כדוגמנית מצליחה, אך אורח החיים ההוליוודי שחוותה מגיל קטן דווקא גרם לה לסלידה מסטריאוטיפ הרזון של דוגמניות, והיא מקפידה לא לתת למקצוע לפגוע בהרגלי האכילה שלה. 

תילן בלונדו כשהייתה רק בת שש (צילום: Getty images)
תילן בלונדו כשהייתה רק בת שש (צילום: Getty images)

ובמקום ה-1: גנבה את ההצגה>>>

זה בדרך כלל מובן מאליו שתשומת הלב צריכה להיות סביב החתן והכלה המאושרים, אך אם החתן החליטה שהפעם היא גונבת את ההצגה. בזמן החתונה, בה הכלה תכננה לחשוף מול כל האורחים את הריונה, אימו של החתן החליטה לחשוף בעצמה בשורה מטלטלת וסיפרה מול כולם כי היא בעצמה בהריון.

הכלה אמנם ידעה שחמותה תרצה לקחת את המיקרופון ולשאת דברים, אך היא ממש לא תיארה לעצמה שבמקום להתייחס לחתונה היא תבחר לדבר על עצמה. הסיפור ההזוי הזה, שהפך למעניין ביותר במדור בשנת 2021, התחיל בתור פוסט קטן ברשת החברתית Reddit, ובמהרה השתלט על כל מדורי הביזאר באתרי התקשורת בעולם. הסיפור התפוצץ כשהכלה הגיבה באמוציונליות להתפתחות בעלילה והרסה לעצמה את האירוע כשברחה ממנו בלהט הרגע.