הרבה מהחתונות אינן מתנהלות כמתוכנן והדברים יוצאים קצת משליטה, אם זה תלוי בחתן והכלה או לא. בסיטואציה חריגה שהפכה לוויראלית בטיקטוק כלה חשפה את התפנית המפתיעה שהתרחשה בניגוד לרצונה במהלך טקס הנישואין שלה עם בחיר ליבה. צפו בתיעוד מתוך החתונה שיצאה משליטה:

הכלה התעלפה מתחת לחופה אל מול כל האורחים (צילום: טיקטוק)

הולי ליניאה קולנדה דארנל, צעירה בת 22 ממיניאפוליס שבפלורידה, ארה"ב, העלתה לעמוד הטיקטוק שלה את התיעוד מתוך טקס הנישואין והדהימה את הרשת. בתיעוד, שמתחיל כשהחתן והכלה עומדים תחת החופה ונושאים את נדריהם, אפשר לראות את הכלה לא חשה בטוב ומתנדנדת, כשלפתע היא כמעט מתעלפת אל מול כל האורחים. 

על אף שהיום עצמו החל בטוב, תחושה פתאומית גרמה לכלה להתעלף אל זרועותיו של החתן, שהחזיק אותה מליפול. על הסרטון הוויראלי, שנצפה לא פחות מ-7.6 מיליון פעמים, הכלה הסבירה: "ניסיתי להגיד לבעלי שאני לא מרגישה טוב אבל הוא חשב שאני צוחקת". 

התיעוד אמנם הסתיים בטקס הנישואין, אך אם זה לא היה מספיק הכלה חשפה כי בהמשך האירוע האחיין התינוק שלה עשה קקי על שמלת הכלה שלה, מיד אחרי שהקיאה מרוב בחילה. בסרטון המשך הולי הסבירה כי היא לא אכלה או שתתה מספיק מים במהלך היום הגדול שלה, מה שהותיר אותה מיובשת לגמרי. בנוסף, הולי סיפרה כי היא נוטה להתעלף לעיתים קרובות, שכן מלכתחילה היא סובלת מלחץ דם וברזל נמוכים. 

הסרטון אמנם מציג טקס חתונה שנראה כמו כישלון מוחץ, אך לבסוף השניים נישאו זה לזו והמריאו יחד לירח דבש בניו יורק מיד בתום האירוע. "עכשיו יהיה לי סיפור לספר בחתונה של אחיין שלי", צחקה הכלה.