גילוי עריות מחריד נתפס על ידי הרשויות במדינת ארקנסו שבארה"ב, אחרי ששני אחים נתפסו מתועדים כשהם מקיימים יחסים אינטימיים. טסה טיג בת ה-29 וג'ייקוב ריידי, אחיה למחצה בן ה-18, מואשמים כי ניהלו מערכת יחסים רומנטית מאז חודשי האביב ואף קיימו יחסי מין אחד עם השנייה. 

הפרשה נחשפה אחרי שבעלה של טיג הגיש נגדה תלונה בתחנת השריף של מחוז מריון בגין עברות גילוי עריות. המתלונן העיד שלו ולחשודה יש כמה ילדים משותפים, אך הם פרודים כבר כמה חודשים. לטענתו, הרומן הבלתי חוקי של טיג התברר לו אחרי שמצא בביתו טלפון נייד שהיה בעבר בבעלותה של אשתו וכשהפעיל אותו, גילה סרטוני מין של השניים.

גורמים המעורים בפרטי הפרשה סיפרו לכתבי חברת החדשות KTLO כי אמנם פניו של הגבר בסרטון לא גלויות, אבל אפשר לשמוע את קולו ולראות קעקוע על אמתו. בעלה של טיג טען כי הרומן בינה ובין אחיה התחיל בחודש מאי, זמן קצר לפני שהיא עברה לגור איתו בקרוואן. על פי החשד, רוב סרטוני הסקס צולמו באותו קרוואן ובתקופה שלריידי עדיין לא מלאו 18 שנה.

אמה של טיג זומנה בעקבות התלונה לתשאול בתחנת המשטרה. במהלך השיחה, היא ציינה שבתה קרוב לוודאי תכחיש את הקרבה המשפחתית הראשונית עם ריידי – ותטען כי השניים בכלל בני דודים מדרגה ראשונה. על פי החוק במדינת ארקנסו, יחסי מין בין בני דודים מקרבה ראשונה אינו נחשב עברת גילוי עריות – לעומת סקס עם קרוב משפחה מדרגה ראשונה או אח למחצה.

טיג זומנה גם היא לתשאול שלושה ימים אחרי שאמה הייתה בתחנת המשטרה, אך זו סרבה להופיע ואמרה כי היא "תרגיש יותר בנוח להופיע בנוכחות עורך דין". מאוחר יותר באותו יום, ריידי יצר קשר עם הרשויות והסכים להתייצב בתחנה ולשוחח עם החוקרים. מאוחר יותר, כשזה נשאל בתחנה אם הוא יודע במה מדובר ולמה הוא הובא לשם, בן ה-18 ענה: "בגלל גילוי עריות".

ריידי הודה במהלך השיחה שהוא חי עם אחותו למחצה תחת אותה קורת גג, אך סרב להוסיף עוד פרטים לגבי הפרשה בלי נוכחות של עורך דין. אף על פי כן, שוטרים שנכחו בתשאול ציינו שאפשר היה לראות על אמתו את אותו קעקוע של הגבר בסרטון הסקס. כמו כן, טיג וריידי נעצרו מאז וסכום הערבות שלהם עומד על 10,000 דולר. במידה ויורשעו במעשיהם, עשויים לגזור עליהם עד 10 שנות מאסר.