התיעוד הזה אמנם נראה כמו מים מצחיק ומבוים, אך מדובר בסיטואציה אמיתית ומוזרה למדי. סרטון מתוך טקס חתונה במומביי שבמערב הודו מציג את הרגע בו החלה להתפשט שריפה מבהילה באירוע. בזמן שרבים קמו ממקומם כדי לעזור לכבות את השריפה או להימלט מהמקום, שני אורחים החליטו להתפנן בכיסא ולהמשיך לאכול מהמטעמים שהוגשו. צפו באדישות של שני האורחים לצד השריפה: 

בסרטון אפשר לראות את השניים מתענגים על האוכל, בזמן שמאחוריהם השריפה רק הולכת וגדלה. מדי פעם אפשר לראות את הגבר שלבוש בחולצה לבנה מביט אחורה כדי להבין היכן השריפה נמצאת ביחס אליו, אך בכל פעם מחדש האוכל ניצח. 

מאז שהתיעוד פורסם ברשתות החברתיות הוא הפך לוויראלי וצבר עשרות אלפי צפיות. חלק מהגולשים השתעשעו מהסיטואציה הביזארית, אך אחרים הופתעו מהאדישות של האורחים לצד השריפה המאיימת "סדר עדיפויות לגיטימי לגמרי", כתב בציניות אחד הגולשים, בעוד אחר חיזק: "ככה זה כשאתה משלם על המנות, וגם בטח היה להם טעים". 

על אף שסיבת ההתפרצות של השריפה לא ידועה, הרשויות המקומיות חשדו כי חזיזים הובילו לאש הגדולה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית נמסר כי שני רכבי שישה גלגלים ומחסן שהכיל כיסאות ומוצרי נוי נשרפו כליל. איש לא נפגע.