פוליטיקאי רוסי התפשט ונכנס למקלחת לאחר שלא זכר לכבות את מצלמת הזום שלו במהלך דיון רשמי בו התקיים שימוע בנושאי משמעת לאחד מעמיתיו. מקסים פטלין בן ה-48 הוא חבר במפלגה הדמוקרטית המאוחדת הרוסית "יאבלוקו", הנחשבת היום לאחת ממפלגות האופוזיציה הליברלית ברוסיה אך לא מיוצגת בפרלמנט מאז 2003. צפו בתיעוד המביך מתוך שיחת הזום: 

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ברוסיה הוא נראה משתתף בשיחת הזום מביתו שביקטרינבורג כשלפתע הוא קם משולחנו באמצע הדיון, מתפשט וצועד עירום מול המצלמה ונכנס אל המקלחת. נראה כי שאר המשתתפים ניסו להתעלם מהתקרית ולא להתמקד בפטלין, שהוא יו"ר סניף אזורי של המפלגה, והמשיכו בפגישה כאילו כלום לא קורה. אבל הצילומים, מתוך דיון משמעתי של חבר פרלמנט עירוני, הודלפו לאתר החדשות mash.ru.

כשנשאל על התקרית המביכה על ידי כתב של URA.ru פטלין הכחיש ואמר: "אני הופתעתי ערום? מה זה השטויות האלה? הייתה פגישה מקוונת היום. לא נראה לי שאני זוכר שנראיתי בה בעירום".

עד כה אף נציג מהמפלגה שלו לא הגיב על התקרית. ב"דיילי מייל" דווח שלפני שמונה שנים, מפלגתו עמדה לצדו כשהורשע בסחיטה ונידון לשלוש שנות מאסר ואמרה שהתיק נגדו נתפר על ידי השלטונות וכי פטלין היה "אסיר פוליטי".