תמונה חדשה ומדהימה של השמש שלנו נחשפה ברשתות החברתיות, כשהיא באיכות יוצאת דופן. חובבי הצילום נותרו המומים לאור התיעוד המיוחד, שנתפס על ידי האסטרו-צלם אנדרו מקארת'י ונחשב כ"תמונה הכי ברורה אי פעם של השמש". 

התמונה של מקארת'י אכן מהממת והיא שילוב של 150 אלף שכבות של תמונות שמציגות את הכדור לפרטי פרטים. כיוון שמידת הבהירות של השמש גבוהה והחום שהיא מייצרת חזק, קיים קושי גדול לצלם אותה באיכות טובה. צלמים מכל העולם ניסו, ולעיתים קרובות לא הצליחו, לצלם תמונה מוצלחת של הכוכב – והפעם מקארת'י הצליח. 

בתמונה אפשר לראות את הכדור הלוהט עם כתמי שמש כהים המלכלכים את הזוהר של כדור הגז, שנמצא כ-93 מיליון קילומטרים מאיתנו. בראיון לאתר החדשות Daily Mail מקארת'י סיפר: "רק אחרי שסיימתי לעבד את התמונה אני באמת רואה איך היא נראית, וזו הייתה אחת באמת מיוחדת. אני תמיד מתרגש לצלם את השמש כי בכל פעם התמונה יוצאת שונה". 

כמו כן, אם במקרה תרצו לנסות לשחזר את התמונה של מקארת'י, תצטרכו להצטייד בטלסקופ מקצועי עם שני מסננים, שכן האור העצום של השמש כל כך מסנוור עד שמסננים אלו חיוניים גם למניעת שריפה או עיוורון. על אף זאת, קיימת אפשרות גם פחות מקצועית לצלם את השמש, באמצעות כמה טיפים שתמצאו באתר bhphotovideo.com שינחו אתכם כיצד להשתמש אפילו במצלמה של הטלפון הנייד כדי לתעד את הכדור המופלא.