מרבה הרגליים (רב-רגל) הארוך ביותר שהתגלה אי-פעם, עם 1,306 רגליים, נמצא לאחרונה על ידי מדענים באזור כרייה במערב אוסטרליה, מה שהופך אותו גם לחיה בעלת מספר הרגליים הרב ביותר שנמצאה עד היום. מרבה הרגליים, שהתגלה 60 מטר מתחת לאדמה באמצעות חור קידוח שנוצר בעת ביצוע הערכת השפעה סביבתית תת-קרקעית באוסטרליה, משתייך לזן חדש בשם Eumillipes Persephone והוא באורך של כ-10 ס"מ וברוחב של כמ"מ אחד. 

מספר הרגליים שלו הצליח להדהים את החוקרים, שפרסמו את ממצאיהם בסוף השבוע האחרון בכתב העת Scientific Reports ,שכן עד היום לא נמצאו מרבי רגליים עם יותר מ-750 רגליים. החוקרים הוסיפו כי אף שמרבי הרגליים חיים על פני כדור הארץ יותר מ-400 מיליון שנה, מבין החיות הוותיקות ביותר הקיימות עד היום, הם לא זכו להיות תחת זכוכית מגדלת של חוקרים רבים, למרות חשיבותם האקולוגית בסינון מי התהום ורעלים סביבתיים.

בנוסף, החוקרים מצאו כי בניגוד למרבי הרגליים המוכרים, יצור זה התגלה כחסר עיניים ופיגמנטציה ולכן צבע גופו צהוב. החוקרים גם גילו שהמין החדש הוא קרוב-רחוק של מחזיק השיא הקודם למספר הגדול ביותר של רגליים (750), Illacme Plenipes, שנמצא במרכז קליפורניה.