פרשה ביזארית עלתה לכותרות במהלך סוף השבוע האחרון, במסגרתה גבר החליט להשתמש בחפץ לא שגרתי במקום מסכת קורונה. התקרית ההזויה התרחשה על טיסת יונייטד איירליינס מפורט לודרדייל לוושינגטון, כאשר גבר בשם אדן ג'ן בן ה-38 חבש על פניו תחתוני נשים אדומים ועורר את זעם צוות המטוס. צפו בדיווח של ערוץ החדשות Fox4: 

בתיעוד מהאירוע, שפורסם בערוצי התקשורת המקומיים בארה"ב, אפשר לראות את הדיילת מבחינה בנוסע חובש התחתונים ואומרת: "אתה תצטרך לרדת מהמטוס. אנו לא נאפשר לך לנסוע". כשג'ן שאל את הדיילת לסיבה בגללה הוא התבקש לרדת היא הסבירה לו כי אינו עומד בדרישת עטיית מסכה. 

ג'ן, שחי במקור בפלורידה, טען כי התחתונים אכן במסגרת ההנחיות, ויתרה מכך הוא אף התעקש שאינו התכוון לעטות מסכה כלל. עם הסיטואציה הזו לא משונה מספיק, הנוסע אף הסביר כי בעבר הוא הורחק מטיסת דלתא איירליינס מאותה הסיבה בדיוק. לדבריו, עטיית התחתונים הייתה כחלק מניסיון הסברה שלו לחברה "מדוע חבישת מסכה היא אבסורדית". 

"היש דבר יותר מופרך מהצורך לעטות מסכה עד שאגיע לגובה מסוים בו אוכל להוריד אותה ולהתחיל לנשנש בייגלה? זה רק ממחיש את האבסורד ועטייה של תחתוני נשים על פניי נשמע לי כמו דרך טובה להעביר את המסר", אמר בראיון ל-Fox4. בעקבות הפרשה חברת יונייטד איירליינס שלחה הודעת מייל בה נכתב כי נאסר עליו להשתמש בשירותי החברה ולהזמין דרכה טיסות עתידיות.