כשמדובר על מציאת אהבה רבים מוכנים ללכת עד הסוף. הבעיה אצל מבוגרים מתחילה כיוון שאין להם גישה לאפליקציות ומעגלי ההיכרויות מצטמצמים. גבר אחד בן 66 מטקסס שבארה"ב, ג'ים בייס, היה כל כך נחוש למצוא בת זוג עד כדי כך שהחליט לפרסם שלט חוצות ענקי שימשוך אליו את האחת. 

כל מי שנוהג על הכביש המהיר בטקסס יוכל להרים את ראשו לשים לב שבייס מחפש "אישה טובה". על שלט החוצות נכתב: "מבוקשת – אישה טובה בגילי 50-55 ; לשיחות, טיולים ופעילות נחמדות יחד". אל השלט הלא שגרתי צורפה תמונה של בייס כשהוא חובש כובע בוקרים, ולצידה מספר הטלפון של הרווק שמוביל להודעה קולית שהוכנה במיוחד למען הבחורות שינסו את מזלן. 

על פי הדיווחים, בייס עבר להתגורר בטקסס רק בחודש יוני האחרון, אחרי שהעביר את עסקי הקבלנות שלו מוושינגטון. אחרי שהחל את מסע ההיכרויות שלו באינטרנט, ג'ים – שהתגרש פעמיים והביא לעולם חמישה ילדים – ידע שהוא חייב לנסות גישה אחרת. 

בראיון לרשת החדשות Estonia הוא סיפר: "זה לא כמו שהיית בתיכון והיה קל לפגוש מישהו. איך אפשר לפגוש מישהו שנמצא איתך באותו שלב בחיים? איך יוצרים את מספר ההיתקלויות הנכון כדי שנוכל להיפגש עם מישהו שבאמת מעניין אותנו?". בסיכום הריאיון בייס בחר להעביר מסר מדויק ואמר: "אני רק מחפש אישה נחמדה לבלות איתה את שארית חיי".