סיטואציה יוצאת דופן, שנראה כאילו לקוחה מתוך אגדת דיסני קסומה, מציג את סיפורה של תינוקת קטנטנה שננטשה וניצלה בדרך מפתיעה. בשדה רחב ובמזג אוויר קר, הוריה של התינוקת השליכו אותה ונמלטו מהמקום כשהיא עירומה לגמרי ואפילו חבל הטבור עוד היה מחובר אליה. במזל, קבוצת גורי כלבים והאם אימצה את התינוקת ושמרה עליה ממוות. צפו בתיעוד מתוך רגעי הצלת התינוקת:

על פי הדיווחים, התינוקת נמצאה על ידי כלבה משוטטת במחוז צ'טיסג'אר שבהודו. כדי להגן עליה כאילו הייתה אחת מהגורים, האם התכרבלה עם התינוקת וחיממה אותה במהלך הלילה, מה שמנע את מותה הטרגי של הפעוטה. "החום של הגורים ואמם שמרו על התינוקת הטרייה הזו בחיים", טען אחד המקומיים. 

לדבריו, הטמפרטורה באזורים אלו יורדת במהלך הלילה, מה שיכול היה לגבות את חייה של התינוקת הנטושה. במזל, הכלבים שמרו עליה כל הלילה עד שבשעות הבוקר אחד מהתושבים המקומיים שמע אותה בוכה ומצא אותה בין כל הגורים. האדם שמצא את התינוקת הודיע מיד לאגף הרווחה הממשלתי והתינוקת נלקח לטיפול בבית החולים. אחרי שנקבע כי מצבה הרפואי טוב היא הועברה אל פרויקט "קו הילד" בהודו שמטפל בדיוק במקרים מהסוג הזה. 

"מדובר בנס. הכלבים המשוטטים יכולים להיות מאוד מרושעים", אמר התושב שמצא את התינוקת והוסיף: "מי שנטש את התינוקת הוא לא הורה, אלא פושע. איך הם יכלו לזרוק אותה כך בקור אל תוך סכנות הטבע?". כמו כן, דווח כי בימים אלו התינוקת נמצאת בטיפול אצל גורמים רשמיים וכי ייתכן ותועבר למשפחת אומנה.