חג המולד אצל הנוצרים נחשב כנקודת ציון משפחתית, בו בדרך כלל נהוג לבלות עם האהובים והקרובים אלייך ביותר. להיות בזוגיות בתקופה זו של השנה יכול להיות רומנטי ומיוחד, אך עבור אישה אחת החג קיבל תפנית כואבת כשהתברר שבן זוגה ניהל מערכת יחסים אחרת במקביל. צפו בנקמה של הצעירה שגילתה שבן זוגה ניהל מערכת יחסים במקביל: 

זרק אותה - אז היא זרקה לו את הבגדים (צילום: טיקטוק)

במקום לרחם על עצמה, לבכות לכרית ולחכות שהזמן יעשה את שלו – משתמשת הטיקטוק החליטה להראות לעולם איך היא בחרה להתמודד עם שברון הלב, ואין ספק שהגולשים אהבו את "הנקמה" שהיא בחרה להוציא לפועל. בסרטון אפשר לראות את הצעירה, ברוקלין ווקר, משליכה אל חצר ביתה את כל המלתחה של הגבר הבוגד, כולל נעליים גרביים, כובעים ותיקים. 

על הסרטון הוויראלי נכתב: "תודה שבגדת בי לפני שקיתי את מתנות חג המולד שלך". התיעוד, שהדהים למעלה משמונה מיליון צופים, גרם לגולשים לתמוך ולעודד את ווקר להעמיד את בן הזוג במקומו. מעבר לכך, היה גם מי שנתן לה עצות כיצד לשדרג את הנקמה: "ילדה! את עושה את זה לא נכון! תזרקי לו נצנצים על כל הדברים", כתבה אחת הגולשות בזמן שאחרת המליצה: "פשוט תיקחי את כל הבגדים למקלט מקומי לחסרי בית או לבתי אומנה. עדיף כבר לעשות עם זה משהו טוב".