התאומים מהעיר אמריצר, שננטשו על ידי הוריהם כשהיו בני חודשיים בלבד וגדלו כל חייהם במוסד לילדים ממשפחות עניות, הוכיחו לכולם כי ההתמדה משתלמת, כאשר קיבלו השבוע את עבודת החלומות שלהם. השניים מונו כחשמלאים בחברת החשמל של מדינת פנג'אב בצפון הודו, שעבורה יקבל כל אחד מהם 10,000 רופי (420 שקל) בחודש, אף שהעבודה בפועל רשומה על שמו של סוחנה.

השניים, שניחנו בחוש טכני רב ותיקנו את כל הבעיות הקלות הקשורות לחשמל במוסד שבו למדו כילדים, החליטו לאחרונה לקחת את התשוקה שלהם צעד אחד קדימה, כאשר סיימו בהצלחה את לימודי הדיפלומה שלהם באלקטרוניקה. לאחר שהפקידים בחברת החשמל הבחינו כי מדובר בשניים שיודעים היטב את העבודה, הם החליטו לגייס אותם כעובדים בחדר בקרת האספקה, שם יטפלו במכשירי חשמל. "אנחנו מודים למוסד פינגלווארה שגידל אותנו, חינך אותנו ועזר לנו להיות תלויים בעצמנו", הוסיפו השניים.

התאומים, שנולדו בשנת 2003 בניו דלהי, חולקים שני לבבות, שני זוגות זרועות, כליות ועמודי שדרה, אך עם כבד יחיד, כיס מרה, טחול וזוג רגליים אחד, כאשר לאחר הלידה הרופאים סירבו להפריד ביניהם מהחשש שאחד התאומים ימות והתאום שנותר בחיים יאבד כלי דם ברגליו.