ברחובות כפר מייסור שבמדינת קרנאטקה, הודו, התרחשה סיטואציה לא שגרתית – והכל בגלל חשדות בנוגע לרומן סודי. אמאן ואיישה, שניהלו קשר רומנטי ביניהם, עברו התעללות בידי בעלה לשעבר וגיסו, כאשר הגרוש טען כי איישה ניהלה מערכת יחסים עם אמאן מאחורי גבו. צפו בתיעוד הנקמה של הגרוש: 

כדי לגרום לשלם "לשלם את המחיר", האקס התנהג באלימות, קשר את השניים לעמוד חשמל באמצע הרחוב והחל לחבוט בהם בחוזקה. לפני כחמש שנים איישה ובעלה נפרדו, כשלהם שלושה ילדים משותפים, והיא חזרה להתגורר עם הוריה. איישה בת ה-30 עבדה כפועלת לפרנסתה והתיידדה עם צעיר בן 24 מהכפר השכן, מה שהתפתח לקשר אינטימי. 

לפני כחודש איישה הזמינה את הצעיר אל ביתה כדי שיוכלו לקיים דייט רומנטי, אלא שכאשר האקס שמע על כך הוא הרס את הכל. הבעל לשעבר ואחיו נכנסו אל ביתה של איישה, תקפו את הצמד וגררו אותו החוצה. השניים סבלו מאלימות פיזית קשה שנמשכה על פי הדיווחים כמספר שעות, עד שעוברי אורח התקשרו לרשויות המקומיות. הנציגים העירוניים שהגיעו למקום עצרו את החשודים והעבירו את הפרטים לטיפול משטרתי, שם נפתח תיק כנגדם.

בתיעוד מהאירוע, שנמשך כדקה אחת בלבד מתוך כל הזמן הארוך שהשניים סבלו, אפשר לראות את המקומיים עומדים ומסתכלים על המחזה. על אף הצעקות החוזרות ונשנות של הזוג לעזרה, אף אחד לא צעד קדימה והעז להתערב.