קונרדו אסטרדה נאלץ להתמודד במשך כל חייו עם לעג בלתי נסבל לאור המראה שלו. אסטרדה סבל ממחלה בשם "רינופימה", מחלת עור אשר פוגעת קשות במבנה האף וגורמת לו לגדול הרבה מעבר לרגיל: "הייתי מבחין באופן קבוע באנשים שבוהים בי ללא הפסקה", אמר, "ילדים היו שואלים את האמהות שלהם מה קרה לי לפנים. הייתי מנסה להסתיר את פניי לא פעם בעזרת מסכת פנים". 

בנוסף למראה הבולט, המחלה פגעה קשות גם ביכולת הדיבור, הנשימה והאכילה של אסטרדה. במשך כל חייו ניסה למצוא פתרון, אך כל פעם התאכזב מחדש - עד ליום בו פגש את דוקטור תומס רומו, שעובד כמנהל מחלקת ניתוחי פנים פלסטיים שחזוריים בבית חולים בניו יורק. אסטרדה, שבמקצועו עובד כצבעי ופועל בניין, הגיע לביתו של ד"ר רומו לפני כחמישה חודשים לצורך שיפוץ, שם השניים נפגשו לראשונה: "הדוקטור ראה אותי, הבחין בבעיה הרפואית ואמר 'אני הולך לעזור לך', וחיבק אותי בעוצמה". כך הוא נראה כיום: 

בעת המפגש דוקטור רומו הציע לנתח את אסטרדה בבית החולים שבו עובד, ולאחר ימים ספורים הוא כבר היה על שולחן הניתוחים – ועבר את הניתוח בהצלחה מירבית. את התוצאה המדהימה שיתף הרופא באינסטגרם שלו. "ביליתי שנים אצל רופאים ומומחי עור ושום דבר לא השתפר, הפגישה המקרית עם דוקטור רומו הצילה אותי, כעת אני מאושר", סיכם אסטרדה.