היום לפני שנה כולנו היינו מלאי תקווה ש-2021 תהיה שנה טובה יותר מ-2020 המחרידה. חלק יעידו שהודות לחיסונים קיבלנו את חיינו בחזרה, לפחות במידה מסוימת, אך עם הגעת זן הדלתא והאומיקרון, לא הצלחנו להשאיר את הקורונה מאחור. אם נסתמך על נבואותיה של המסטיקנית העיוורת המתה, באבה ונגה, ב-2022 לא רק שנצטרך להמשיך לחיות לצד הקורונה - נאלץ גם להתמודד עם נגיף חדש, וכנראה קטלני הרבה יותר. התחזיות הקשות של באבא ונגה לשנת 2022: 

לפני שנעבור לתחזיות הקשות שלה לשנה הקרובה, בואו נזכיר לכם מי זו באבה ונגה. המיסטיקנית הבולגריה הידועה בכינויה "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", הלכה לעולמה ב-1996 בגיל 85. היא נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה בשל יכולתה לחזות מראש אסונות, כשגם מנהיגי מדינות נהגו להתייעץ עמה. 

היא סיפרה כי בצעירותה נסחפה בסערה לשדה נטוש ונמצאה רק לאחר מספר ימים כשהיא מבוהלת ואינה מסוגלת לפקוח את עיניה. מאז שהתעוורה היא טענה כי ביכולתה לתקשר עם יצורים בלתי נראים שמאפשרים לה לראות את תולדות חייו של אדם, מלידה עד יומו האחרון. חסידיה טוענים שהיא צודקת ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה. היא חזתה לכאורה את אסון התאומים, הברקזיט, עליית דעא"ש, בחירתו של ברק אובמה לנשיאות ומאמיניה טוענים שהיא חזתה גם את התפרצות הקורונה והידבקותו של נשיא ארה"ב דאז, דונלד טראמפ, בנגיף. מן הסתם היא גם טעתה בלא מעט מהן, כמו למשל כשקבעה שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, יהיה גם האחרון שלה, כשניבאה את הירצחו של מנהיג רוסיה, ולדימיר פוטין, בשנה החולפת וכשקבעה כי תמצא תרופה לסרטן. כעת, על סמך הדברים האלה, זה נתון לשיקול דעתכם אם להאמין לתחזיות שלה או לא, אך מחובתנו לעדכן.

והנה 6 מהתחזיות שלה לשנת 2022:

1. עלייה במספר האסונות - רעידות אדמה וצונאמי
מעריציה של באבה ונגה מאמינים שהיא חזתה את רעידת האדמה והצונאמי באוקיינוס ההודי ב-2004. על פי תחזיותיה - שנת 2022 תחטוף מכה דומה, כשמספר מדינות באסיה, לצד אוסטרליה, יתמודדו עם רעידות אדמה חזקות ושיטפונות כבדים. לפי תחזיותיה, שינויי מזג האוויר הקיצוניים בכל העולם יחריפו ורבים ימצאו את מותם.

2. קורונה #2 - גילוי נגיף קטלני בסיביר
צוות חוקרים יחשוף השנה נגיף קטלני בסיביר שהיה עד כה קפוא. בשל ההשפעות הקטסטרופליות של ההתחממות הגלובלית, הנגיף ישתחרר ועלול לצאת משליטה.

3. מחסור במי השתייה
גידול האוכלוסייה וזיהום הנהרות יובילו למחסור כבר במי שתייה בערים רבות. למעשה, מדינות רבות ייאלצו למצוא פתרונות יצירתיים אחרים - ולמצוא מקורות מים חדשים.

4. חייזרים יתקפו את כדור הארץ
העצם הבין כוכבי הראשון בהיסטוריה שהתגלה, המכונה "אומואמואה" ונחשף במערכת השמש שלנו בשנת 2017 יישלח על ידי חייזרים לחפש חיים על פני כדור הארץ, כשהיצורים העל-ארציים צפויים לקחת עמם שבויים כשיגיעו לכאן.

5. מכת ארבה בהודו
באבא ונגה חוזה אירועים אפוקליפטיים בהודו וציינה שהטמפרטורות שם יגיעו ל-50 מעלות צלזיוס. ארבה יתקוף אז יבולים וחלקות חקלאיות- ויביא לרעב כבד.

6. המציאות המדומה תשלוט בחיינו
אנשים ימשיכו לבלות יותר זמן מול המסכים. בגלל ההתמכרות ההולכת וגוברת שלנו לטכנולוגיה, אנשים רבים לא יצליחו להבדיל בין פנטזיה למציאות וימצאו עצמם במצבים מסוכנים.