דידה גודרזי הייתה אחת משתי נשים שנרצחו בידי הרוצח הסדרתי ריצ'רד קוטינגהאם בחדר בית מלון בניו יורק ב-2 בדצמבר 1979. הרוצח, הידוע גם בכינויו "הטורסו", גדע את ראשיהם וידיהם של קורבנותיו ולקח את האיברים יחד איתו כשנמלט מהמקום. עברו השנים ואחת מחברותיו הטובות ביותר כיום של הרוצח, היא לא אחרת מאשר בתה של גודרזי. צפו בסיפורו המטורף של הרוצח הסדרתי "הטורסו": 

כבר שנים שהרוצח הסדרתי יושב מאחורי סורג ובריח בכלא בניו ג'רזי, בעקבות מותם של לפחות תשע נשים ונערות נוספות. בין כל האנשים שיכול היה להתיידד איתם בכלא ומחוצה לו, מי שהצליחה להתקרב אליו הכי הרבה הייתה ג'ניפר וייס, בתה של אחת הקורבנות. 

"הגודל והזעזוע של מה שהוא עשה הוא בלתי נתפס", אמרה וייס בראיון לאתר החדשות NewJersey.com אך הוסיפה: "עם זאת, התיידדתי עם ריצ'רד למען אמי ולמען המסע האישי שלי. אני לא אהיה רגועה עד שאצליח להבין מי היו שאר הקורבנות ובגלל זה אני עושה מה שאני עושה". 

הפעם הראשונה בה וייס כתבה לטורסו הייתה בשנת 2017, כאשר היה בן 75. מאז, וייס נפגשה עם הרוצח של אמה למעלה מ-30 פעמים, אחרי שזה התנצל בפניה על הרצח במכתב אישי. "אני פשוט לא יודע מה להגיד לך, או איך להגיד את זה – אני רק יכול לומר מה שעל לבי ולהתפלל שתאמיני לי. אני באמת ובתמים מצטער, כל כך מצטער, על הכאב שהכנסתי לחייך", כתב בכתב ידו. 

כמו כן, הטורסו הורשע במקום בשנות ה-80 המוקדמות בגין חמש רציחות, אך במהלך 40 השנים האחרונות הוא הודה בשש רציחות נוספות. בזכות הקרבה של וייס לרוצח הסדרתי הוא הודה בעוד שני מקרי רצח של נערות בנות 17 ו-16, שהתרחש בשנת 1974. "ברגע שהתחלתי לברר פרטים על הרצח של אמי הוא פתח את הדלת לדבר גם על קורבנותיו האחרות", סיפרה וייס.