הארגנטינאי אלחנדרו פואבלאס עלה לשידור חי בערוץ החדשות Cronica HD במטרה לדווח על כלב בשם לוצ'ו שנעלם באוגוסט. באמצע הדיווח התקבלה ידיעה נוספת לפיה בית בבואנוס איירס נפרץ ונשדד – ומדובר בלא אחר מאשר ביתו של שדרן החדשות. צפו ברגעים בהם שדרן החדשות גילה שביתו נפרץ: 

שדרן חדשות גילה שביתו נפרץ בשידור חי (צילום: טיקטוק)

בתיעוד האירוע פואבלאס אמר בבהלה: "בדיוק פרצו לבית שלי. אמרו לי ששברו את החלון. סליחה אבל אני חייב ללכת יש לי אנשים בתוך הבית". במקביל, מגיש האולפן אטסבן טרבוק דחק בשדרן לנסות ולהמשיך את השידור, תוך ניסיון לבקש עזרה מעמיתיו לעבודה. על אף הניסיון של המגיש להשתלט על המצב, פואבלאס לא הצליח להישאר רגוע, צעק בשידור חי את כתובתו והתחנן בפני המשטרה שתגיע למקום לעצור את הפורצים. 

קצת יותר משעה לאחר מכן שדרן החדשות התעשת והרים שוב את המיקרופון – הפעם מחוץ לביתו שנשדד בלוס הורנוס, במטרה להראות את הנזק שנגרם. הצופים, שנוהגים לשמוע את הדיווחים הקבועים של פואבלאס על פשעים אחרים שנגרמים באזור, נדהמו לגלות שהפעם הוא הקורבן באירוע. "תמיד צחקתי שאולי יום אחד אני אספר את הסיפור שלי, אבל מעולם לא דמיינתי שמשהו כזה באמת יקרה", אמר השדרן. 

בהמשך הדיווח פואבלאס הציג לצופים היכן הפורץ שבר את החלון ונכנס בכוח פנימה. לדבריו, הכסף מהחסכונות של אשתו נגנב, הטלוויזיה נשלפה מהשקע וחפצים השייכים לבתו הקטנה נלקחו. "חדר השינה נראה כאילו התפוצצה בו פצצה", הוא הסביר. כמו כן, דווח כי טרם בוצעו מעצרים בנוגע לשוד, אך ידוע כי למשטרה המקומית יש תיעוד ממצלמות אבטחה של הפורץ. בימים אלו חבריו של השדרן מארגנים גיוס כספים במטרה לעזור לו להתאושש מהנזק.