חיילים קרביים נוהגים להיעדר הרבה מהבית בתקופת השירות הצבאי שלהם – לצאת לאימונים, לסגור שבתות ולקחת חלק גם במבצעים כמו "שומר החומות". סרטון שתועד במצלמות אבטחה במעגל סגור בבית בישראל, מציג את הרגע בו לוחם חטיבת כפיר רצה להפתיע את אימו כשחזר מוקדם הביתה. במקום זאת, התגובה שלה הייתה שונה לגמרי משציפה. צפו בסרטון הוויראלי של האם ובנה החייל: 

 על הסרטון, שהועלה לראשונה אתמול (שני) בעמוד הפייסבוק של חיילים מצייצים, נכתב: "בסך הכל רציתי סרטון שלי מפתיע את אמא...". בתיעוד אפשר לראות את החייל העייף נכנס הביתה ונעמד בכניסה כשהוא עדיין נושא עליו את הנשק ותיק צבאי גדול. הילד, שבוודאי התגעגע למשפחתו, נדהם לגלות שאימו אפילו לא שמה לב שהוא נכנס והמשיכה במטלות הבית. 

בזמן שהאם במטבח החייל כבר החל להסתובב בחופשיות בחלל הסלון והמטבח. הוא הניח את התיק, התקרב אל המטבח מאחורי אימו וחיכה בסבלנות שתבחין בו. אנו מניחים כי רבים מכם שצפו בתיעוד חיכו לרגע השיא, בו האם סוף כל סוף תשים לב לבנה ותחבק אותו בהתרגשות גדולה – אך זה פשוט לא קרה. הסרטון מסתיים עוד לפני שהאם רואה שבנה שב הביתה ואי אפשר לדעת מה באמת הייתה התגובה שלה לבואו. 

הסרטון המצחיק הפך לוויראלי תוך שעות ספורות וזכה לאלפי תגובות של הגולשים, שלא ריחמו על האם. "איזו אדישות. יכול היה להיכנס פורץ ולא היה לה אכפת", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת כתבה בהומור: "לדעתי הוא פשוט עושה יומיות". 

לא תאמינו, אבל בין כל התגובות השתרבבה גם אחת של האם מהסרטון, עדה בוהדנה, שהסבירה הכל: "לא יודעת איך הסרטון הזה הגיע לכאן, אז בואו תשמעו את האמת! אני האמא והוא הבן שלי. הוא לא בקריה ולא עושה יומיות הוא כפירניק גאה. זה היה בזמן שומר חומר והייתי כל כך שקועה במחשבות עליו שפשוט לא שמתי לב שהוא נכנס הביתה".