על אף שמוניקה אלמיידה, בת ה-37 מלינקולנשייר שבבריטניה, כבר חוסנה פעמיים נגד קורונה, תוצאות הבדיקה שלה הראו כי היא חיובית לנגיף וכי היא חייבת למהר להתאשפז בבית החולים. המטופלת, שסבלה ממחלות רקע קודמות, בילתה במשך 45 ימים במאבק על חייה כשהיא בתרדמת מלאה. אלא שאז, הרופאים החליטו לנסות טיפול יוצא דופן – שבאורח פלא הצליח.

אלמיידה סבלה מאוד מהמחלה והרופאים בבית החולים בבריטניה כבר קבעו: "אם היא לא תתעורר בתום 72 שעות נאלץ לנתק אותה מהמכשירים". רגע לפני שוויתרו על חייה, המומחים החליטו להזריק אל גופה של המטופלת מנה גדולה של ויאגרה, הידועה בתור תרופה לבעיות זקפה זכריות. באופן לא ייאמן, תוך שעות ספורות נשימתה של אלמיידה השתפרה ורמת החמצן לה היא זקוקה ירדה בכמעט חצי. 

בראיון לאתר החדשות The Sun בת ה-37 סיפרה: "אין ספק שזו הייתה הוויאגרה שהצילה אותי. תוך 48 שעות התעוררתי והריאות שלי החלו להגיב. אם תחשבו איך התרופה פועלת תבינו את ההיגיון כי היא מרחיבה את כלי הדם ובמקרה שלי שקי האוויר היו צריכים קצת עזרה". 

כך, בעקבות הטיפול הניסיוני, אלמיידה זכתה להגיע הביתה אל חג המולד ולחגוג יחד עם אהוביה אחרי כמעט חודשיים ששהתה על מיטת בית החולים. לדברי הרופאים, אם המטופלת לא הייתה מתחסנת לנגיף הקורונה היא ככל הנראה הייתה מתה, כיוון שהאסטמה ממנה סבלה בשילוב עם הנגיף היו יכולים להיות קטלניים עבורה. "מעולם לא האמנתי שזה יקרה לי. הלוואי שאנשים בעולם יתייחסו לקורונה יותר ברצינות", סיכמה אלמיידה.