כשג'וליאנו סטרו הרומני היה רק בן ארבע הוא שבר את שיא העולם והוכתר כ"ילד החזק ביותר בעולם". כעת, 13 שנים מאוחר יותר, הוא החליט לשתף את עוקביו ברשתות החברתיות במראה הנוכחי שלו – מה שהפך לוויראלי וגרף כותרות בכל העולם. החלק המפתיע בסיפור הוא שהוא חשף את מראהו תוך כדי שהוא שבר שיא גינס נוסף בהליכה על הידיים המהירה ביותר. וכך הוא נראה היום - צפו באימון של ג'וליאנו ואחיו: 

בעמוד הפייסבוק שלו ג'וליאנו פרסם תמונה בה הוא הציג את מבנה הגוף המרשים שלו וכתב: "בן 17 עם ארבע מדליות שיא גינס". אל הפוסט הצעיר צירף גם קישור לסרטון יוטיוב של עצמו, שם הוא שבר את השיא הראשון שלו. גם ב-2010 הוא שבר שיא כשעשה את הכי הרבה שכיבות סמיכה ב-90 מעלות. 

אביו של ג'וליאנו, יוליאן סטרו, היה קנאי לכושר של בנו ונחוש להפוך אותו למפורסם באמצעות אימוני כושר מפרכים. במשך תקופה המשפחה התגוררה בפירנצה שבאיטליה, שם ג'וליאנו התאמן והתמיד בכושר הגופני שלו, אלא שבשלב מסוים התוכניות השתבשו והמשפחה שבה להתגורר ברומניה. בזמנו, אביו תכנן לעבור להתגורר בבריטניה כדי שיוכל להמשיך להתפרנס מעסקי המתכת, אך נראה היה ששאר המשפחה לא הייתה בעד. 

באותם הימים ג'וליאנו פרסם את המידע אודות המעבר של אביו וכתב: "מי ידאג לנו? להיות כאן לבד זה עצוב ומסוכן. עזרו לאבי למצוא עבודה קרובה יותר לבית". בעקבות הפוסט, אביו של הצעיר הצליח להתברג בעסקי המתכת והמשפחה נשארה מאוחדת. בימים אלו, משפחת סטרו בוחנת אפשרות להקים מועדון אגרוף פרטי בו ג'וליאנו ואחיו יוכלו להתאמן ולהתחרות לקראת אליפות אירופה.