במיוחד בתקופה האחרונה, כשרבים נדבקים בנגיף הקורונה או בשפעת בעקבות החורף, חתונות רבות נאלצות להתבטל ברגע האחרון. באירוע אחד יוצא דופן, שהתקיים בצפון קרוליינה שבארה"ב, הכלה החליטה כנגד כל היגיון לקיים את טקס הנישואין שלה - על אף שהחתן בכבודו ובעצמו לא הגיע לחתונה. צפו בקטעים מתוך החתונה ללא חתן: 

החתן חלה ביום החתונה - וזה מה שעשתה הכלה (צילום: טיקטוק)

על פי הדיווחים, החתן סבל מהרעלת מזון קשה, שהובילה אותו לאשפוז בבית החולים ומנעה ממנו להגיע לחתונה של עצמו. על אף שהחתן לא יכול היה להגיע, הכלה החליטה להוציא את האירוע לפועל ודאגה להכל – כולל לבובה המדמה את בעלה הטרי. בסרטון טיקטוק קורע מצחוק, שהפך לוויראלי בתקופה האחרונה, אפשר לראות את הכלה רוקדת עם מקל מטאטא שחור אליו מחובר מכשיר Ipad עם פניו של בן הזוג. 

כדי לגרום לסיטואציה להיות אמיתית ככל האפשר, הכלה אף הלבישה את מקל המטאטא בחליפת חתן. בתיעוד אפשר לראות את הכל האורחים משתעשעים עם דמות החתן המזויפת, כולל הכלה שרקדה איתו סלואו במרכז הרחבה. הנוכחים באירוע הצטלמו עם "החתן", רקדו איתו והתייחסו לסיטואציה כמה שיותר ברצינות - תוך הרבה הומור וכיף. ומה אתם אומרים, הייתם מקיימים חתונה בלי החתן או הכלה המיועדים?