כוכב ירי הדיסקיות, כריסטיאן ג'ילי, ירה ירייה קטלנית בבטנו שלו עצמו בזמן מסע ציד עם חברים, כך לפי התקשורת האיטלקית. בן ה-19 טופל על ידי חובשים לאחר שאמבולנס נחלץ לעזרתו כשהוא נפצע קשה במהלך הטיול באזור פיזה. ג'ילי ירה בעצמו בבטן בעודו מתכופף להרים כדורים, דיווחה סוכנות הידיעות Ansa.

המומחים ניסו ללא הצלחה לבצע "ניתוח בטן נואש" כדי לעצור את הדימום חמור. השוטרים שוחחו עם אזרחים המומים בזירת התאונה המחרידה. לוצ'יאנו רוסי, נשיא פדרציית הירי האיטלקית (ISF), הביע את תנחומיו בעקבות מותו של ג'ילי: "באוקטובר האחרון, שחקן הדיסקיות הצעיר הוכתר לאלוף העולם בקבוצות ובנבחרת המעורבת, וזכה במקום אישי שלישי בגביע העולם בלימה, פרו", אמר והוסיף: "במאי 2021, הוא זכה בזהב בתחרות האישית, הקבוצתית והצוות המעורב באליפות אירופה באושייק בקרואטיה. אנחנו מרגישים כבוד, ועתה נמצאים בשתיקה ובתנחומים לנוכח הטרגדיה שמותירה את כולנו נסערים".

התאחדות ספורט הירי הבינלאומית הביעה "עצב עמוק" על החדשות. "התנחומים הכנים ביותר שלנו למשפחתו של כריסטיאן, לחבריו, לכל קהילת ספורט היריות וה-ISF", נאמר. יחידת הקליעה של צבא ארה"ב הגיבה אף היא: "אנחנו כל כך מצטערים לשמוע על החדשות הטרגיות האלה. תנחומינו הכנים למשפחתו ולחבריו. נוח על משכבך בשלום".