זה אמנם נשמע כמו סיפור אגדה, אך מדובר בסיטואציה אמתית לגמרי שהתרחשה באדנה שבטורקיה. אל בית החולים הממלכתי באזור הגיעה אם צעירה, מלק סרת בת ה-32, שסבלה מכאבים חמורים בחודש החמישי להריונה. הצוות הרפואי נאלץ לבצע לידה מוקדמת ונקבע כי היילוד מת, אך לא עבר הרבה זמן וההורים שבורי הלב נדהמו לגלות שהתינוק שלהם שרד. הדו"ח הרפואי שקבע את מותו של התינוק בבית החולים: 

האם הטרייה סבלה מכאבים ופנתה אל בית החולים ב-27 בדצמבר, אך טופלה ושוחררה שלושה ימים לאחר מכן. בערב השנה החדשה סרת חלתה בשנית והועברה שוב אל בית החולים, שם מצבה רק הלך והדרדר. הרופאים הסבירו כי היא עוברת הפלה באמצעות לידה שקטה מוקדמת, ואף הכריזו על מותה והוציאו תעודת פטירה ליילוד. 

אחרי שההורים, שכל כך ציפו לבנם הראשון, כבר התאבלו על מות בנם, האב חסן סרת לקח את היילוד אל בית הקברות כדי שיוכל להיפרד ממנו. בדרך אל טקס הקבורה, באופן שהותיר גם את הרופאים בהלם, התינוק פשוט החל לבכות. בימים אלו התינוק נלחם על חייו בטיפול נמרץ וההורים הנרגשים הוציאו הודעה במטרה לעזור לו לשרוד על ידי גיוס תרומות דם מסוג O-. 

"התינוק שלי נלחם על חייו. כיוון שעדיין לא נתנו לו שם התורמים יכולים להעביר את הדם למשפחת סטייט", כתב האב בפוסט. כמו כן, במקביל לניסיון ההצלה של התינוק נפתחה חקירה נגד בית החולים במטרה לקבוע האם התרחשה רשלנות רפואית כלשהי.