אחד התחביבים הכי ישראליים, ולא רק ביום העצמאות, הוא מפגשי "על האש" חברתיים עם הרבה בשר משובח. ההוכחה לכך: כ-284 אלף עוקבים בעמוד הפופולרי "קרניבורים אורגינל". בימים האחרונים קבוצת הפייסבוק הוויראלית יצאה בהגרלה ראשונה מסוגה, בעקבותיה נשבר שיא מספר התגובות הגבוה ביותר על פוסט בפייסבוק ישראל. 

 מייסד עמוד הפייסבוק, שמעלה בקצב גבוה מנות בשר מושחתות ומעניינות, החליט להעמיד את התחביב הישראלי במרכז הבמה. לשם כך, הוחלט על הגרלה בסופה ייבחר זוכה אחד מאושר שיזכה בפרס שווה במיוחד: 3,000 ₪ לקנייה בקצבייה, אספקת כבד אווז לשנה שלמה, גריל יוקרתי, אספקת שוקי אווז וסכין קרניבורים ומלקחיים עם חריטה רשמית. 

נראה כי לא רק אנחנו חשבנו שמדובר בזכייה משתלמת, שכן על פוסט ההגרלה שהועלה ביום שבת האחרון היו לא פחות משני מיליון תגובות. הסיבה לכך? אלו ההוראות שהיו צריכים למלא המשתתפים: "תייגו את חבורת הקרניבורים שלכם, הגיבו יחד כמה שיותר פעמים את האימוג'י 🥩 והשירשור הארוך ביותר יזכה בכל הפרסים". 

באופן לא ייאמן, אתמול (רביעי) הפוסט הוויראלי שבר את השיא הישראלי של פייסבוק בכל הזמנים עם M2 תגובות, כ-3,500 לייקים ו-340 שיתופים. על אף שכבר היום מדובר בפוסט יוצא דופן, ההגרלה צפויה להסתיים רק ב-08.02.22 – מה שאומר שיש עוד כשלושה שבועות להגיב. אז מה אתם אומרים? האם הפוסט ישבור גם את השיא העולמי?