סיפור סינדרלה לא ייאמן התגלה במשפחה ממרכז הארץ, במסגרתו האישה נהגה לסמם את בעלה ולהתגנב החוצה. על פי הדיווח של עורכת הדין שרין סולן, בשנה האחרונה הבעל סבל מ"שינה מרובה" שהייתה באה ונעלמת לסירוגין. רק בדיעבד התברר כי העייפות הכרונית של הבעל נבעה מכדורי שינה שמוססה האישה בתוך כוס המשקה של בעלה מדי ערב. 

השניים, נשואים כבר כ-28 שנים ולהם שלושה ילדים שכבר עזבו את הבית, חיים יחד אורח חיים נורמטיבי לגמרי. בשנה האחרונה החלה תופעה משונה אצל הגבר, שהיה צונח מוקדם ונרדם על הכורסה בסלון. כאשר הסיטואציה החלה לחזור על עצמה שוב ושוב באופן קיצוני הבעל החליט לפנות לרופא, ששלח אותו לסדרה של בדיקות מקיפות. 

תחילה הרופאים חששו כי ייתכן והבעל סובל מדיכאון כלשהו, ונבדקה אפשרות אפילו שהוא סובל ממחלת הנשיקה או גידול, אך הממצאים לא הראו דבר. לדברי המומחים, כפי שסיפר הבעל לעו"ד סולן, נטען כי הוא ככל הנראה סובל מהיפורסומניה הגורמת לאדם להיות עייף יותר. המפנה התרחש כאשר הבעל שהה בחו"ל במשך שבועיים ולטענתחו הרגיש כמו "פנתר". 

בעצת חבר חשדן, ובצדק, הבעל שכר בלש פרטי שהתקין שתי מצלמות בדירתו. בחלוף שבועיים נבחנו הצילומים על ידי הבלש והתברר כי האישה נהגה למוסס לתוך כוס המשקה של בעלה כדורי שינה חזקים, ולעיתים גם חומר נוזלי לא מזוהה, ושעה לאחר מכן נהגה לצאת ולבלות עד השעות הקטנות של הלילה. לאחר שהבעל התעמת עם אשתו היא טענה כי מתחרטת על כך והסבירה כי לא ניהלה שום קשר רומנטי אלא בסך הכל יצאה לבלות עם חברות. 

בימים אלו הבעל מבקש להתגרש מאשתו, בעוד זו עומדת על דעתה לבקש שלום בית וליישב את הסכסוך. עו"ד סולן הבהירה כי מעבר לפגיעה קשה באמון, המעשה של האישה גובל בפלילים ואף יכול היה לפגוע בבריאותו, וייתכן כי אף פגע, ולכן הסיפור מורכב אף יותר.