פעלול יוצא דופן ומסוכן ביותר בוצע על ידי המקצוען יבגני צ'בוטרב. בזמן שוואן של מרצדס נסע על כביש צדדי ברוסיה, ובמהירות של כ-80 קמ"ש, הפעלולן זינק כמו סופרמן דרך החלון הקדמי ויצא מהאחורי. צפו בתיעוד המדהים של הפעלול:

רק ארבעה חודשים אחרי ששבר את עמוד השדרה שלו, כשניסה לקפוץ מעל מכונית BMW בגובה של כ-40 מטרים, צ'בוטרב החליט לנסות הפעם כיוון אחר. הפעלולן האמיץ בן ה-30 תועד כשהוא יושב על מסגרת עץ הבנויה בדיוק לפי גובה החלון הקדמי של הוואן. כשהרכב מתנגש בתיבת העץ צ'יבוטרב קיבל תנופה וחצה את הוואן מצד אחד אל קצהו השני. 

בתיעוד ניתן היה לראות כי בתוך הוואן, מלבד הנהג, ישבו עוד שלושה גברים שלא היו נראים מתרגשים או מפחדים לקראת הפעלול המסוכן. אחרי הסיטואציה המדהימה, שכונתה "הטיסה הראשונה בעולם דרך מיניבוס", הסתיימה בהצלחה אדירה, שכן מלבד חתך קטן על רגלו הוא יצא ללא כל פגע. צפו בפעלול נוסף שעשה יבגני צ'יבוטרב: 

בפוסט שהועלה לעמוד הפייסבוק של צ'יבוטרב הוא כתב: "אני יושב כאן ומנסה להבין אם אני סופרמן או ספיידרמן. נכון, שברתי את עמוד השדרה שלי אבל מאז רק התחזקתי. אני תמיד עם אדרנלין, מאוד פעיל ואוהב להיות בתנועה. הפעלול הראשון שלי היה ב-2018 ואם לומר את האמת הייתי מבועת, אך כשהוא הושלם התמלאתי ברגש".