תיעוד מבהיל נתפס במצלמות אבטחה במעגל סגור של תחנת הרכבת התחתית רוג'יר בבריסל שבצרפת, במסגרתו הוא נתפס בניסיון הריגה אכזרי. החשוד, בן 23 ששמו לא פורסם, נתפס ב-14 בינואר כשהוא דוחף אישה מרציף אל המסילה, בעוד הרכבת דהרה לכיוונם. צפו בתיעוד מתוך מצלמות האבטחה של תחנת הרכבת: 

צעיר דחף אישה על פסי הרכבת - וכך זה נגמר (צילום: רויטרס)

בסרטון מהאירוע אפשר לראות את הצעיר עומד וזומם לדחוף את האישה. בשלב מסוים, כשהרכבת כבר כמעט הגיעה לתחנה, הצעיר דחף את האישה ישירות על פסי הרכבת וזו נחתה בצורה כואבת. באופן לא ייאמן, הרכבת הספיקה לעצור בשנייה האחרונה באמצעות בלם החירום ובכך נמנעה תאונה קטלנית.

הקורבן, בת 55, ככל הנראה קיבלה מכה בראשה מהנפילה ובתום התקרית הועברה לטיפול בבית החולים. דובר רשות התחבורה בבריסל, ואן האמה, התייחס לנושא ואמר: "נהג המטרו הצליח לבלום בדיוק בזמן ובכך מנע התנגשות. האישה והנהג כאחד סבלו מהלם בתום האירוע והועברו לטיפול בבית החולים המקומי". 

נציגת הפרקליטות של בריסל, שרה דוראנט, סיפרה: "העבריין נמלט מהמקום דרך אחת היציאות של תחנת המטרו. בזכות הפצת הסרטון ותמונות מהאירוע הוא נתפס תוך מספר דקות בתחנת המטרו 'דה ברוקר'. חקירה מתבצעת סביב הנושא בימים אלו והשופט אף מינה פסיכיאטר שיעריך את מצבו הנפשי של החשוד".