מי שאמר שאין דבר כזה יותר מדי סושי, כנראה לא פגש את דניאל שפירו בת ה-24, שסיימה ערב אכול כפי יכולתך בבית החולים. הצעירה, שרצתה לקבל תמורה לכספה במזנון אכול כפי יכולתך במסעדת "סושי 85" שבקליפורניה, ככל הנראה אכלה קצת יותר מדי – ואז החלו כאבי הבטן. צפו בסרטון הוויראלי של שפירו:

אכלה יותר מדי סושי וסיימה בבית חולים (צילום: טיקטוק)

בסרטון שהעלתה שפירו לפני כחודש אפשר לראות אותה מונה את חתיכות הסושי שהיא מכניסה לפיה. אחד אחרי השני, ומסוגים שונים, שפירו דחפה עוד ועוד רולים עד שהגיעה ל-32 חתיכות סושי. לא עבר זמן רב וכמויות הסושי שנכנסו לגופה של שפירו הראו אותותם וגרמו לה להגיע במהירות אל חדר המיון, שם היא אובחנה עם הרעלת קיבה כתוצאה מיתר חומציות. 

אחרי התקרית הלא צפויה שפירו חשפה את הסיפור בעמוד הטיקטוק שלה בסרטון שצבר למעלה מ-11.3 מיליון צפיות. "כן, זאת אני. אתם באתם תוהים לעצמכם איך מצאתי את עצמי בסיטואציה הזו...", כתבה שפירו והוסיפה את התיעוד שלה מכניסה לגופה עוד ועוד חתיכות סושי שהיו בעצם הסיבה להרעלה. 

@danielleshap We were rolled out of the restaurant #DisneyPlusVoices #sushi #fyp @amandaakingg ♬ mario sound - mandycap

אחרי שהפכה לוויראלית ברשת שפירו התראיינה לאתר החדשות New York Post וסיפרה: "אני מעריצה של סושי. אני וחברה שלי צפינו כל כך לאכול כפי יכולתך ושתינו הגזמנו. הארוחה לקחה בערך שעתיים פשוט כי היינו צריכות הפסקות בין לבין". לדבריה, מיד אחרי הארוחה היא ישבה במכוניתה כחצי שעה לפני שנסעה אל הבית של בן זוגה. 

באותו הלילה כאב הבטן רק הלך והחמיר, אך שפירו לא תיארה לעצמה שהמצב יכול להיות בעייתי. למחרת כשהיא התעוררה מוקדם מרוב כאבים היא מיהרה אל בית החולים ושם אובחן מצבה הרפואי. אחרי טיפול קצר ותרופות שניתנו לה היא שוחררה לביתה והתאוששה כעבור מספר ימים.