לפני כ-25 בני הזוג מצפון הארץ התפקדו יחד לליכוד ומאז מעולם לא פסקה אהבתם הגדולה ליושב ראש המפלגה בנימין נתניהו. "אלוהים שומר על הילדים שלי", נהגה לומר האישה על ביבי. על אף האהדה הגדולה למפלגה ומנהיגה, האישה טענה שבעלה חצה את הגבול ודורשת גירושין. 

לפני כיומיים הגיעה האישה אל עורכת הדין שרין סולן וביקשה עצות – "מה עליי לעשות כדי להתגרש מבעלי?". לדבריה, על אף שהקשר שלה עם בעלה היה יציב לאורך השנים, הוא פעל מאחורי גבה לא מעט פעמים. הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה היה ההחלטה שלו לתרום 5,000 ₪ לקמפיין ההגנה המשפטית של ביבי מבלי לשתף את אשתו. 

עו"ד סולן הבהירה כי יהיה קשה לטעון לגט וכתובה עם נימוק זה. "מדובר באיש מצליח בתחומו שיוכל בקלות להוכיח ששניכם תמכתם בביבי בצורה קיצונית", הסבירה עו"ד סולן. בשלב זה האישה שלפה קלף נוסף – לדבריה, בשנים האחרונות בעלה מנהל זוגיות פתוחה בידיעתה, אך שלא בהסכמתה. "אני מבינה בדיוק מדוע הוא פעם בשבוע לא חוזר ללון בבית. הנימוק שלו תמיד קשור בעבודה אך ברור לי שזה לא המצב", אמרה האישה. 

כמו כן, האישה טוענת כי בשנים האחרונות לא מעט כספים יצאו מחשבון הבנק שלהם ולכן ההחלטה לתרום לביבי מאחורי גבה היא סוג של אמירה ש"הוא לא סופר אותה". הבעל להגנתו טוען: "אשתי ביביסטית יותר גדולה ממני ודיברנו על זה לפני. היא אפילו הביעה התלהבות וחשבתי שהיא תשמח. לא הסתרתי ממנה דבר". לבסוף נקבע כי עו"ד סולן והלקוחה יפגשו פעם נוספת בהמשך השבוע בתקווה למנוע את פירוק הנישואין. 

עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: אולגה סולן)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: אולגה סולן)