בתקשורת האמריקאית דווח כי אדם בשם וולטר היקוקס ננשך ונשרט בזמן שנלחם נגד דוב טורף הקטלני בביתו בדייטונה ביץ' בפלורידה ביום רביעי בלילה. צילומי מצלמות האבטחה מראים את היקוקס מזנק כדי לדחוף את הדוב השחור החוצה לאחר שהוא הסתער פנימה במטרה לטרוף את כלב התחש פפר בן ה-12, בסביבות השעה 19:30. לאחר מכן היקוקס גרר ספסל כדי לחסום את הפתח ולמנוע מהדוב להגיע לשאר דיירי הבית - בת זוגו קרי רובינו היקוקס, והכלבים פיקלס ופפר בני ה-12, ופייפר בת החמש. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה בביתו של היקוקס:

גבר נאבק בדוב אימתני שפלש אל מרפסת ביתו (צילום: רויטרס)

בצילומים ניתן לשמוע אותו צועק לקרי: 'אוי אלוהים, הותקפתי על ידי דוב'. לאחר מכן הוא אמר לרשת WFTV 9: "לא הרבה עבר לי בראש באותם רגעים, מלבד מה שהולך לקרות אם הוא יעבור על פני ויצליח להכנס לבית שבו היו שאר הכלבים שלי ואשתי".

קרי סיפרה כי נראה שהדוב קפץ למרפסת כדי לתקוף את פפר, והוסיפה: "וולט חשב שזה הכלב של השכנים והלך לתת לו מכה בפנים. אני עדים בהלם שאיך דוב מרגיש כל כך נוח עם אנשים עד כדי שהוא קופץ למרפסת כדי לתקוף'.

היא פרסמה ברשתת תמונות של פצעי ניקוב וסימני חתכים משיניו וטפריו של הדוב על גבו וזרועותיו של היקוקס ואמרה שהוא נאלץ לקבל זריקות נגד כלבת וציינה שלמרבה המזל אף אחד מהכלבים לא נפגע במתקפה. צפו בראיון של היקוקס עם ערוץ החדשות Inside:

לאחר התקיפה הותקנה מלכודת דובים בנכס על ידי הרשויות והיקוקס אמר למראיינים שהוא מתכנן לשים גם דלת מתאימה במרפסת שלו ולשמור קצת תרסיס דוחה דובים בקרבת מקום. וכך היה נראה הגב שלו אחרי התקיפה:

זו הייתה מתקפת הדוב השנייה באזור במהלך השבוע האחרון, כך אישרה משטרת דייטונה ביץ', לאחר שמוקדם יותר בשבוע שעבר אישה הותקפה על ידי דובה בזמן שיצאה לטייל עם כלב. היא אושפזה ללילה בבית החולים בכדי להתאושש מהפציעות בפניה ובראשה לאחר התקיפה.

הוועדה לשימור חיות הבר של פלורידה קבעה שהדובה שאשמה בהתקפה הזו מהווה איום מתמשך על הציבור ולכן הם הרגו אותה (בצורה הומנית לטענתם), אך לא את שלושת גוריה. על פי הדיווחים - אותו גורל מחכה לדב שתקף את היקוקס אם ייתפס. הם ציינו שהתקפות מסוג זה הן "נדירות ביותר" כאשר ידוע רק על 15 מקרים של אנשים שנפצעו באורח בינוני עד קשה במשך יותר מ-50 שנה.