תוכניתו של חייל מקולורדו להפתיע את הוריו במהלך חופשה שקיבל מהצבא כשלה בצורה הכי מחרידה שאפשר - לאחר שהמסכן נכנס לחדרם בהפתעה ותפס אותם עירומים באמצע אקט מיני. הרגע הנורא תועד בידי אחותו ופורסם ברשת. צפו בתיעוד: 

"הופתענו והובכנו למוות", סיפרה ל-Caters האם המבוהלת, קאתי פנה בת ה-39, על התקרית המשפילה שהתרחשה כשבנם ג'וזף, בן ה-20, הופיע ללא הודעה מוקדמת בביתם לאחר שנתיים וחצי של שירות בצבא בבסיס בגרמניה. "לא היה לנו שמץ של מושג שהבן שלנו חוזר הביתה, והוא אמר לאחותו ג'וזפין, זו שצילמה, שהוא רוצה להפתיע אותנו", אמרה האם לשלושה. מיותר לציין שזה לא היה המפגש המרגש שהשניים ציפו לו.

קאתי תיארה כיצד היא ובעלה, ריצ'רד, בן ה-54, "דיברו" - מילת הקוד שלהם לסקס כשהילדים היו קטנים - כש"נפתחה פתאום הדלת". בסרטון, שלמרבה המזל לא מציג את האקט המיני, ניתן לראות את ג'וזף מתפרץ לחדר השינה בהתרגשות ואז מתחיל לצעוק "אוי לא, לא, לא" כשהוא תופס את הוריו באמצע הסקס. החייל נסוג אל המסדרון כשאמו המופתעת פורצת בצחוק. "צרחתי כי ראיתי את הבן שלי וכמובן, הבנתי שהוא ראה הכל", הסבירה האם.

מן הסתם, הסצינה גרמה לילד לטראומה כה קשה, שהוא החליט לבלות את שארית החופשה שלו עם חברתו ואחותו. קאתי הסבירה: "הוא שלח הודעות והתקשר מדי יום אבל נמנע מלחזור הביתה, והיינו בסדר עם זה כי הוא היה צריך ליהנות מהחופשה שלו ולא להרגיש מצולק ממה שראה". למרבה המזל, אמו המכילה של ג'וזף הצליחה להקל על ההפרעה הפוסט-טראומטית שלו - ושיתפה את הסרטון ברשת. 

היא הסבירה ש"התגובות המקוונות היו מדהימות", כאשר רוב המגיבים כעסו על הבן על ש"לא דפק בדלת" לפני שנכנס לחדר השינה. בכל זאת, מדובר פה בחדר השינה ולא בסלון. עם זאת, נראה שקאתי לא מתחרטת ולא מתכוונת להימנע מלעשות זאת שוב, גם אם הבן שלה יהיה בסביבה. "אני בטוחה שהוא מנסה בכל כוחו למחוק את הזיכרון החזותי של התקרית הזו, אבל החיים לצידנו רק יזכירו לו איך אדם וחוה הגו את כל העולם", הוסיפה, "הוא יחייה עם זה".