"סטורי טיים" בטיקטוק הוא טרנד מצליח שמחזיק מעמד כבר זמן רב באפליקציה, במסגרתו המשתמשים חושפים סיפור הזוי שחוו בפני העוקבים שלהם. קולין לה, בת ה-30, חשפה בעמוד שלה כי החליטה לתרום לבן זוגה החולה כליה כדי להציל את חייו. מה שהיא לא תיארה לעצמה היה שרק כמה חודשים אחרי הניתוח הקשה אותו הגבר יבגוד בה ויזרוק אותה באופן משפיל. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי: 

הגבר בגד בזוגתו וזרק אותה אחרי שתרמה לו כליה (צילום: טיקטוק)

בן הזוג לשעבר של קולין אובחן עם מחלת כליות כבר כשהיה בן 17 ומאז נאלץ לעבור טיפולי דיאליזה כדי שתפקוד הכליה שלו עמד על פחות מחמישה אחוזים. בשלב מסוים במערכת היחסים של השניים, קולין החליטה לבצע בדיקת התאמה כדי לבחון האם היא תוכל להיות זו שתורמת כליה לבן זוגה ומצילה את חייו. צפו בחלק ב':

@colleeeniie Reply to @gina.phamm Who’s interested in part 3? 😅 #fyp #foryoupage #lovestory #relationship #kidneydonor ♬ I am at ur moms house - Elizabeth Chetwynd

אחרי שהבדיקה מצאה כי התאמה התבצע ההליך הרפואי, שעבר בהצלחה ומאז שניהם החלימו לחלוטין. כשבעה חודשים לאחר מכן בן הזוג נסע למסיבת רווקים של אחד מחבריו בלאס ווגאס, בעוד קולין נשארה בביתם המשותף ולמדה למבחנים באוניברסיטה. כשהגבר חזר מהחופשה הוא מיד הודה בפניה כי בגד בה במהלך הטיול, אך אחרי לא מעט ויכוחים היא החליטה לסלוח לו ולהעניק לו הזדמנות שנייה. 

@colleeeniie Second hand embarrassment for real #Buffering #fyp #foryoupage #foryourpage #relationship #kidneydonor

עברו עוד כשלושה חודשים ולפתע בן הזוג החליט לסיים את הקשר בטענה כי "אם נועדנו זה לזה, אלוהים יחזיר אותנו להיות יחד בסוף". מיד אחרי הפרידה, קולין טוענת כי הגבר חסם אותה מכל פלטפורמה אפשרית, מה שעודד אותה לשתף את שברון הלב שלה דרך הטיקטוק. אחרי שהסרטון הפך לוויראלי רבים מהגולשים שיבחו את הסטודנטית על שהצילה את בן זוגה לשעבר וכתבו כי הוא לא ראוי לה. "יש לך לב כל כך גדול והוא לא ראה את זה. ההפסד הוא שלו", כתב אחד, בעוד אחרת הוסיפה: "מגיע לך כל כך הרבה יותר טוב. מצטערת שזה קרה".