אתר נופש Seven Springs Mountain, הממוקם בצ'מפיון שבפנסילבניה, החליט להוציא לרשתות החברתיות סרטון תדמית על המתקנים וההטבות שמציע המקום. אחרי שהפרסומת, בהנחייתה של דוברת האתר אבי וויי, הסרטון החל להתפשט ברחבי הרשת והפך לוויראלי במיוחד – ומה הסיבה לכך? צפו בעצמכם: 

ב-20 בינואר הועלה לראשונה סרטון התדמית לעמודי היוטיוב, הטוויטר והפייסבוק של אתר הנופש. על אף ההסבר המפורט והמשכנע של אבי וויי, שמזמינה את הצופים להגיע לבקר באתר הסקי, נראה שמה שמשך את תשומת הלב היה משהו אחר לגמרי. לאורך כל הסרטון אפשר היה לראות מאחורי גבה של אבי וויי אישה שנאחזת במעקה ונאבקת לרדת במדרגות עם מחליקי הסקי שלה. 

בזמן שאבי וויי המשיכה עם הפרשנות העליזה שלה וההסבר הנלהב על התנאים ה"פנטסטיים" של המקום, האישה מאחור עדיין נאבקה לרדת מדרגה אחר מדרגה. כשכבר סיימה את גרם המדרגות המכשיל, נראה שגם השלג הקשה עליה להתקדם ונראה כי היא הולכת מאחור לאט ונעזרת במקלות ההליכה שלה מחשש ליפול שנית. עדכון חם מאתר הנופש המושלג: 

אחרי פרסום הסרטון הוא החל להיות יותר ויותר ויראלי ברשת, מה שגרם לרבים לתהות מה חשבו לעצמם המפיקים. "ואני שואל את עצמי – למה הצלם לא אמר כלום?", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת עקצה: "אם זה היה מכוון זה השיווק הוויראלי הכי מוצלח שראיתי אי פעם" - ומסתבר שהיא צדקה. 

מנהל השיווק של אתר הנופש, אלכס מוזר, אישר אחרי הפרסום כי האישה מאחור הייתה בעצם תעלול יח"צני שנועד להגדיל את התפשטות הסרטון. לדבריו, האישה מהסרטון היא בעצם מנהלת המסחר האלקטרוני של אתר הנופש, קנדיס וובר. בנוסף הוא הבהיר למודאגים כי המדרגות כלל לא חלקות או מסוכנות וכי "הבטיחות באתר היא מעל הכל".