אחרים שנים של ניסיונות ומחקר מעמיק, שעסק בהזדמנות אפשרית להצמחת גפיים, סוף כל סוף הראה תוצר. צוות מדענים אמריקאי, שהשתמש בקוקטייל תרופות, הצליח לגרום לצפרדע חסרת הרגל להצמיח את האיבר מחדש. ההצלחה האדירה של הניסוי הוא פתח פוטנציאלי ממשי להצלחה גם בהתחדשות גפיים אנושיים. 

צוות החוקרים ערבב מספר תרופות שהונדסו במיוחד עבור הניסוי, ואלו הולבשו על גבי כיפה לבישה שאטמה את גדם הצפרדע. אחרי 24 שעות בלבד הכיפה החלה להתקלף מהמפרק והחלה תקופת הצמיחה המחודשת של הרגל, שלוקחת סך הכל 18 חודשים. 

הטיפול פורץ הדרך הצליח להלהיב את המומחים בעולם, ביניהם גם מחברת המחקר ד"ר נירושה מורוגן, שאמרה: "זה מרגש לראות שהתרופות שבחרנו עוזרות ליצור איבר כמעט שלם". גם מדען מאוניברסיטת טאפטס התייחס לנושא ואמר: "העובדה שזה דרש רק חשיפה קצרה של האיבר עם התרופות כדי להניע תהליך התחדשות של חודשים ארוכים מצביע על כך שלצפרדעים ואולי לבעלי חיים אחרים יש יכולות רדומות שניתן להפעילן". 

על פי הדיווח באתר BioDome, קוקטייל התרופות הכיל ג'ל חלבון משי המורכב מחמש תרופות שונות – כל אחת ממלאת מטרה אחרת. התרופות הרגיעו את הדלקת ועכבו את ייצור הקולגן שגורם לצלקות, הן עודדו צמיחה של סיבי עצב חדשים, כמו גם כלי דם ושרירים. הגפיים החדשות שצמחו אצל הצפרדע היו בעלות מבנה עצם עם תכונות דומות לאלו של הרגל הטבעית, והיא אף צמחה עשירה יותר ברקמות פנימיות ונוירונים.