לפני כשלוש שנים בני הזוג ממרכז הארץ נישאו זה לזו, כשהם באמצע שנות ה-30 לחייהם. שנה לאחר החתונה השניים הביאו יחד ילד לעולם, אותו הם גידלו יחד בהמון אהבה וסבלנות, עד שלאחרונה הבעל החל להתנהג בצורה לא שגרתית. אחרי תקופה של "התנהגות מוזרה", האישה הבינה כי ככל הנראה בעלה סובל מסוג של תסביך אדיפוס מוגזם. 

האישה טענה בפני עורכת הדין שלה, שרין סולן, כי היא אינה מסוגלת להתקרב עוד לבעלה או לבלות איתו רגע נוסף. לדבריה, היא הבחינה לא מעט פעמים כי הבעל ואמו מנהלים מעין קשר רומנטי סמוי מאחורי גבה. "לא יכול להיות שבעלי ואמא שלו מתנשקים בפה בכל פעם שהם נפגשים", רטנה האישה והדגישה: "זה היה בסדר מבחינתי אם הנשיקה הזו לא הייתה נמשכת עוד חצי שניה מעל המקובל". 

לטענתה, באחד המקרים היא אף מצאה אותם יושבים מחובקים, ובמקרה הקשה ביותר היא ראתה את בעלה מעסה את אמו בצורה מחשידה. על פי מה שסיפרה האישה לעו"ד סולן, דוחה אותה הרעיון שבעלה מתנשק עם אמא שלו בפה. המחשבה שאבי בנה מנהל קשר אינטימי עם אמא שלו היא סטייה שאינה מתקבלת על הדעת. 

"אני לא אקח בלש כדי לא לגלות מה שאני יודעם ולהיגעל עד מוות. פשוט הרחקתי אותו מחדר השינה כי הוא לא הכחיש שהוא אוהב את אמא שלו ואוהב לגעת בה והיא לדבריו אוהבת לגעת בו", טענה האישה. עו"ד סולן הבהירה לאישה כי יהיה עליה להביא ראיה כלשהי לבית הדין הרבני כדי להשיג גט וכתובה. הבעל טוען להגנתו: "משהו עובר על אשתי מאז הלידה ולכן אין לזה קשר לחיבה העצומה שיש לי לאמא שלי". 

כמו כן, שלושה חודשים לאחר הפניה לעו"ד סולן הצטיידה האישה בהקלטות שבהן מתוודה בעלה הצעיר על הקשר עם אמו. "אנחנו אוהבים להתנשק בפה... ולגעת אחד בשנייה", הוא נשמע בהקלטה מטיח באשתו הצעירה. בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך בסיומו יפגשו בבית הדין הרבני. האישה טוענת לבגידה ולכן לדבריה היא זכאית לכתובה.