בגן החיות בטשקנט שבאוזבקיסטן התחרשה סיטואציה מחרידה, במסגרתה אם צעירה השליכה את בתה אל כלוב הדובים האימתניים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית, האם האכזרית זרקה את בתה בת השלוש מגובה של כחמישה מטרים, ישירות אל המקום בו שהה דוב חום גדול בשם זוזו. 

השומרים והמבקרים בגן החיות הביטו באימה מבעד לסורגים על הילדה הקטנטנה, אך למרבה הפלא הדוב כלל לא התכוון לתקוף אותה. הדוב זוזו נצפה כשהוא מתקרב אל בת השלוש ומרחרח אותה בעדינות, אך לבסוף החליט להתרחק וחזר בחזרה אל חלקו הפנימי של הכלוב – כאילו פינה את הדרך לצוות העובדים שייחלץ את הילדה. 

דובר גן החיות אמר בהצהרה: "האישה הצעירה השליכה ילדה קטנה אל תוך מתחם הדובים לעיני כל המבקרים. לא היה ברור מה המניע, אבל גם המבקרים וגם הצוות ניסה לעצור אותה – אך נכשלו". לדבריו, כל הנוכחים היו מבועתים כאשר הדוב זוזו התרומם ממקומו וניגש את בת השלוש, שכן הוא יכול היה להתייחס אליה כאל טרף קל. 

אחרי שצוות המקום חילץ את הילדה היא נלקחה לטיפול רפואי, שם נקבע כי היא סובלת מזעזוע מוח, חתכים בראשה וחבלות מהנפילה. אף אחד מהפציעות לא נגרמו מהשיניים או הציפורניים של הדוב. האם האכזרית נעצרה במקום על ידי הרשויות ועומדת בימים אלו מול מינימום 15 שנות מאסר בגין ניסיון רצח.