מלבד ליפות קצת אף תווי הפנים, להוסיף אלמנטים מצחיקים, או לגרום לכם להיראות כמו חייזרים, מסתבר שהפילטרים ברשתות החברתיות יכולים גם לגלות אם בוגדים בכם. טרנד חדש בטיקטוק מעמיד במרכז המסך כדור שאלות שעונה ב'כן' ו'לא' – בטענה כי הוא תמיד צודק. באופן לא ייאמן, משתמשת טיקטוק שאלה את הכדור את השאלה הגדולה, ונדהמה לגלות את האמת. צפו בסרטון הוויראלי:

פילטר בטיקטוק חשף את בן הזוג הבוגד (צילום: טיקטוק)

הצעירה בשם ארין, המכונה באפליקציה @Annoyingaaron, פרסמה את הסרטון עם פילטר "קסם 8 הכדורים" כששאלה אותו: "האם חבר שלי בוגד בי?". הכדור דשדש קצת עד שלבסוף ענה: "הכוכבים אומרים שכן". תחילה ארין נראתה מזועזעת והודתה כי היא ובן זוגה בדיוק תכננו לעבור להתגורר יחד, אלא שאז הגיע סיפור ההמשך. 

לא ידוע כמה זמן עבר בין הסרטון הראשון לשני, אך במהלכו ארין גילתה כי הכדור אכן צדק וכי בן זוגה באמת בגד בה עם אחרת. "אז, הכדור צדק. תעשו את זה עם מי שאתם רוצים אבל הכדור אף פעם לא טועה", אמרה ארין. מלבד התמיכה הגדולה שקיבלה ארין בתגובות, היו גם כאלה שהבחינו במשהו משונה. 

משתמשי הטיקטוק טענו כי הסיפור מעט מוטעה, שכן בכל פעם שנשאלת שאלה הכדור עונה את התשובה 'כן'. בתגובה לכך ארין הסבירה כי מודעת לכך, אך בכל זאת בחרה להשתמש בכדור כי לאשש את החשדות שלה. "חברים טובים שלי, אני לגמרי מודעות לזה שהפילטר אומר כן, זה עדיין לא אומר שהוא לא בגד", הסבירה.