בזמן שאצלנו בארץ הגבלת מהירות הנסיעה בכביש עומדת על 110 קמ"ש, בכבישים המהירים של גרמניה הצליחו לשבור שיאים חדשים. איל נדל"ן צ'כי בשם ראדים פאסר, בן ה-58, החליט לדחוק את מכונית העל שלו מסוג בוגאטי שירון אל קצה גבול היכולת. אחרי שתיעד את עצמו מתוך הרכב, כשהוא במהירות שיא של 417 קמ"ש, נראה שהוא הצליח להכעיס כמה גורמים ברשות האכיפה המקומית. צפו בתיעוד מתוך רכב היוקרה ששבר שיאים: 

הסרטון הוויראלי של פאסר, שהועלה לעמוד היוטיוב שלו, הצליח לצבור למעלה משמונה מיליון צפיות תוך עשרה ימים בלבד. בתיעוד אפשר לראות את הזווית של הנהג מתוך המכונית, כשהוא שט במהירות מופרזת באוטובאן (מערכת הכבישים המהירים של גרמניה). כשנהג מגיע אל קטע אוטובאן A2, המחבר בין ברלין להאנובר, נראה כי הוא האיץ עוד את הרכב ועבר את 400 הקמ"ש. למען הסר ספק, המקטע בו נסע פאסר מוגדר כ"קטע בלתי מוגבל" – כלומר, הוא לא עבר על אף חוק תנועה. 

המעשה המסוכן אמנם התבצע כבר ביולי 2021, אך כעת כאשר הסרטון פורסם הוא קיבל הד משמעותי שהגיע עד לממשלת גרמניה. במקום להתרשם מהפעלול, הרשויות המקומיות פרסמו השבוע הצהרה בה הם ביקרו את איש העסקים והאשימו אותו בכך שהעמיד בסכנה את עצמו, את הנוסע לצידו ואת שאר משתמשי הדרך. 

על אף שהפעלול בוצע בשעה 04:30 לפנות בוקר, במטרה שיהיו פחות מכוניות על הכביש, האוטובאן לא היה ריק לגמרי באותו הבוקר. מסיבה זו משרד התחבורה הגרמני הודיע כי אינו מאשר פעלולים מסוג זה בכביש ציבורי והוסיף כי "דוחה כל התנהגות תנועה המובילה או עלולה להוביל לסכנה".