בני מלוכה רבים, כולל אביו של הוד מלכותה ג'ורג' השישי, טענו כי זכו לביקור מפתיע על ידי לא אחרת מאשר המלכה אליזבת הראשונה. ב-6 בפברואר 2022 יציינו בממלכה הבריטית 70 שנות כהונה של המלכה אליזבת השנייה, כחלק מחגיגות הג'ובילי (יובל פלטינה). מלבד האורחים שהוזמנו לאירוע, צפויה להגיע אורחת נוספת ולא צפויה – הרוח של המלכה אליזבת הראשונה. 

המלכה אליזבת' הראשונה  (צילום: Getty images)
המלכה אליזבת' הראשונה (צילום: Getty images)

לדברי צייד רוחות הרפאים, מיקי יורק, הרוח של המלכה המנוחה לא תוכל לפספס את האירוע המיוחד, ותגיע לצפות בו מקרוב. "כשמתרחש אירוע גדול, עולם הרוח תמיד צופה ויודע מתי להופיע בעולמנו. האם המלכה אליזבת' הראשונה תופיע? אני מניח שרק המלכה עצמה תדע. אבל אני בהחלט מאמין שהרוחות יצפו בחגיגות – גם אם לא יהיו נראים לעין, הם בהחלט יהיו שם", סיפר יורק. 

על פי הדיווחים באתר החדשות Daily Star, אביה של הוד מלכותה הנוכחית סיפר בעברו כי המלכה טיודור ביקרה אותו שמונה לילות ברציפות בתחילת מלחמת העולם השנייה. השמועות מספרות כי בני המלוכה רודפים את טירת וינדזור ומסתובבים בתוכה בין המסדרונות. יורק טוען כי מדובר במצב "הגיוני למדי", שכן בתוך הטירה עדיין יש חפצים ופריטים רבים השייכים לה גם מאות שנים אחרי מותה.