איך אומרים? נקמה מומלץ להגיש קרה – וזה בדיוק מה שעשתה צעירה שגילתה שבן זוגה בוגד בה. בעמוד הטיקטוק של מעצבת תכשיטים ויראלית, אחת מהעוקבות ביקשה עיצוב מיוחד של תכשיטים שתוכל להעניק במתנה לבן זוגה ולמאהבת שלו – חברתה הטובה ביותר. אחרי ימים של מחשבה, זו מזימת הנקמה שהיא רקמה כדי לגרום להם לשלם את המחיר. צפו בסרטון שצבר כבר למעלה מ-5 מיליון צפיות: 

גילתה שבן זוגה בוגד עם חברתה הטובה ביותר - והנקמה מושלמת (צילום: טיקטוק)

בת הזוג, שכבר הייתה מאורסת והאמינה כי מצאה את אהבת חייה – גילתה שהוא מנהל רומן מאחורי גבה. לעלות על בגידה באמת יכול להיות קשה, אך כשהתברר שהמאהבת היא חברתה הטובה היא החליטה לעמת אותם עם האמת בדרך לא צפויה. בעמוד הטיקטוק של מעצבת התכשיטים @stirofbeauty, הוצגה הנקמה שתוכננה בקפידה. 

בהודעת המייל מבת הזוג הנבגדת נכתב: "היי, בדיוק גילתי שהארוס שלי בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי. יום ההולדת שלה מתקרב ואני רוצה לתת לה שרשרת כדי שכולם ידעו מי היא". בסרטון הוויראלי, שנצפה כחמישה מיליון פעמים, אפשר לראות את תהליך עיצוב התכשיטים. על אחת השרשראות המיועדות למאהבת נכתב "You Are A Sl**t", בעוד על השרשרת שמיועדת לבן הזוג הבוגד כתוב: "F**k U". 

לבסוף מעצבת התכשיטים גם הראתה כי מלבד שתי השרשראות שהזמינה, היא הכינה עבורה אחת נוספת עם הכיתוב: "Queen". "הכנתי לה שרשרת עם הכיתוב הזה כדי להזכיר לה שהיא מלכה ומגיע לה טוב יותר", אמרה המעצבת תוך שהיא מכניסה את השרשרת לאריזה.