במשך למעלה מעשור גבר 67 התלונן על כאבים ונפיחות באזור במפשעה, מה שהוביל אותו אל חדר הניתוח בחודש שעבר. במהלך ביצוע ניתוח הבקע השגרתי הרופאים הבחינו כי הבליטה המדוברת הכילה לא רק את האשך השני שלו (שכן הוא נולד עם אשך אחד), אלא גם איבר מין נשי הכולל שחלה, רחם וחצוצרות. 

הגבר, אב לשלושה שחי במדינה קוסובו שבדרום אירופה, אובחן לאחר הניתוח ב-PMDS, מצב נדיר שגורם לגברים להיוולד גם עם איברי רבייה נשיים. על פי כתב העת Urology Case Reports, מראשית ההיסטוריה הרפואית תועדו סך הכל 200 מקרים מסוג זה. 

על פי הדיווחים במהלך ניתוח תיקון הבקע, במהלכו הרופאים בדרך כלל מבצעים חתך דרכו הם דוחפים את הגוש חזרה אל תוך הבטן, נמצא איבר "דמוי אגס", שהתברר כרחם. רק אחרי בדיקה מעמיקה התגלו גם שק האשכים, החצוצרה והשחלה. החשש במקרים מהסוג הזה הוא אי פוריות, אך נראה כי זה לא המצב במקרה הזה שכן הגבר הוא כבר אב לשלושה ילדים. 

ההסבר הרפואי למצב זה הוא שכל העוברים מתפתחים רחם התחלתי, המכונה צינור מולריאני, המתפרק בשלב מוקדם אצל זכרים. עם זאת, במקרים נדירים מאוד התהליך לא מתרחש, מה שגורם לגברים מסוימים להיוולד עם שני קבוצות איברי הרבייה. הסימפטומים של PMDS כוללים אשך תמיר, ובקעים במפשעות, אך בדרך כלל האיברים הנשיים לא מתגלים אלא אם מתבצע ניתוח לטיפול בבקע.