כשמייקל אמואה, מפיק מוזיקלי במקצועו, היה בן 21 הוא עשה את הקעקוע הראשון שלו – מלכת נמלי אש אדומה, שהתמקמה על זרועו. חלפו השנים וכיום הוא מסתובב עם לא פחות מ-864 קעקועים של חרקים שפרושים על כל גופו: 89 נמלים על האמה השמאלית ועוד 36 מהאמה ועד הדו ראשי, 23 נמלים אדומות על השוק הימני אחורי, חיפושית מעל עינו הימנית והרשימה עוד ארוכה. 

קעקע 864 חרקים על גופו והודה: "אני שונא אותם" (צילום: טיקטוק)

"הראשונה שהנחתי על גופי הייתה המלכה האדומה, אך מאז היא נכנסה להיריון ונולדו עוד הרבה מאוד חרקים על גופי", סיפר אמואה בהומור. בעוד שרבים מכם יניחו שהסיבה לקעקועי החרקים הרבים היא ככל הנראה מאהבתו לתחום, אך מסתבר שזה רחוק מהאמת. 

לדבריו אמואה, לא רק שאינו אוהב את החיות הקטנטנות, הוא אפילו שונא אותן ומפחד מהן. "זו משמעות קצת אפלה, אך המסר חיובי", טען בראיון עם שיאי גינס, שהעניקו לו את התואר "האיש עם הכי הרבה קעקועי חרקים שתועד אי פעם". 

אחרי שרבים חשבו שכמות הקעקועים הגדולה תרתיע רבים ותמנע מהם להעסיק אותו במקומות עבודה, כעת הוא אף מצליח לעשות כסף דווקא מהקעקועים. אמואה סיפר כי יש לו תוכנית לנצל את יצירות האומנות שעל גופו כדי לייצר אסימון NFT ייחודי, אותו הוא ימכור וירוויח כסף למטרות שחשובות לו. אחת המטרות היא תמיכה בארגון התורם כסף וציוד לילדים שננטשו על ידי הוריהם, שם הוא מתנדב אופן קבוע.