כבר שמענו סיפורי בגידה רבים ומשונים, כאשר כל אחד מהם הביא זווית אחרת למערכת יחסים מורכבת. כעת, במרכז הסיפור עומדת עורכת דין מוערכת לענייני משפחה, אך הפעם היא לא רק זו שמייצגת את אחד הצדדים – היא הבוגדת. 

במשך כ-20 שנה חיו עורכת הדין ובעלה בהרמוניה עד שמערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון והשניים התייצבו בבית המשפט לענייני משפחה. על פי עורכת הדין שרין סולן, שהצטרפה לעלילה כדי לייצג את האישה, הבעל ניהל מאבק עיקש ובלתי מתפשר עם אשתו בנוגע לחלקו בהון שצבר, תוך ירידה לפרטים הכי הכי קטנים. בשלב מסוים, סיפרה עו"ד סולן, כי גם היא איבדה את סבלנותה והעירה: "עוד מעט תתחשבן עם אשתך על כבל מאריך". 

הסתבר כי המחלוקת העיקרית הייתה על מיליוני שקלים שישבו בחשבונות הבנק המשותפים של השניים, כאשר האישה טענה שמדובר בכספי ירושה מהוריה ואילו הבעל התעקש שמקור הכסף הוא מכירת יצירותיו כאמן מוערך. בשלב מסוים בדיון אמרה עו"ד סולן המייצגת את האישה: "גיליתי אמפטיה לאישה אל מול ההתחשבנות הנוקבת של הבעל", מה שעורר בו צורך להטיח בחזרה: "אם אתם הייתם תופסים את האישה שלכם במיטה עם גבר זר לא הייתם נוקמים..."

בעקבות אמירה זו פנתה האישה אל עו"ד סולן וחשפה בפניה: "אני מנהלת קשר רומנטי עם גבר אחר ובעלי חושד בי ומאיים עלי שיפרסם את הסיפור ברבים". אחרי שהתגלה הסוד הגדול עו"ד סולן המליצה לעמיתתה: "הודאה בבגידה אולי תמנע ממך לקבל כתובה אך היא לא יכולה למנוע ממך את שאר הזכויות המגיעות לך, כמו חלוקת כל הרכוש שצברתם". 

בימים אלו השניים נאבקים בבית המשפט על זכויותיהם, בעוד הבעל מאיים במפורש להרוס את הקריירה של אשתו בטענה ש"אינה יכולה להתנהל בבית משפט ובתי דין רבניים ולהטיף לאחרים כשהיא בוגדת בעצמה". עו"ד סולן ביקשה מהאישה לתעד את בעלה מאיים עליה ומנסה לסחוט אותה. עורכת הדין הצטיידה בהקלטות אבל היא מסרבת ללכת ליישוב סיכסוך כפי שדורש החוק. "אני רוצה שתגמרי לי את הסיפור הזה בשקט", ביקשה - ועו"ד סולן הבהירה כי ההליך הפורמלי הוא בלתי נמנע אבל ניתן למנוע "מהומה" אם נגיע להסכם לפני תחילת ההליך.