אנשים המתאבלים על יקריהם בדרך כלל מוצאים שיטות שונות כדי להתמודד עם האובדן הקשה. פיית' סידמן, הקרויה בטיקטוק @faithsidman1, פרסמה צילום מסך של הודעת טקסט שכתבה לאחותה במטרה להתגבר על הכאב שנותר אחרי שהלכה לעולמה. אתם ודאי מתארים לעצמכם שיחה חד כיוונית, אך גם פיית' בעצמה הופתעה לגלות שמהצד השני היה אדם – ואיך נאמר? הוא לא היה מאוד רגיש לסיטואציה. צפו בתגובה האכזרית מהטלפון של האחות המנוחה: 

הודעה אכזרית התקבלה מהטלפון של האחות המנוחה (צילום: טיקטוק)

בסרטון, שפורסם בחודש שעבר ונצפה מאז למעלה מ8.7 מיליון פעמים, סידמן פרסמה צילום מסך בו היא כתבה לאחותה המנוחה: "חשבתי עלייך הרבה היום. אני אוהבת אותך". אחרי שחלפו כמעט שלושה שבועות ללא כל מענה, לפתע קפצה הודעה על צג הטלפון הנייד של סידמן ובה נכתב בקרירות מופתית: "יש לך מספר שגוי". 

הצעירה האבלה הגיבה מיד בהתנצלות והסבירה שאחותה הלכה לעולמה לפני כשנתיים ושהיא שולחת הודעה למספר הטלפון הישן שלה מפעם לפעם. בהמשך היא טענה כי חשבה שמספר הטלפון לא בשימוש ואף הבטיחה שלא תכתוב יותר. תופתעו לגלות, אך על אף ההסבר קורע הלב של סידמן, הבחור מהצד השני המשיך לשמור על קו יציב של חוסר אכפתיות וכתב: "זה טלפון עסקי. תפסיקי לשלוח לכאן הודעות". 

@faithsidman1 Reply to @torilyn1329 ♬ original sound - Faith Sidman

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי ברחבי הרשת, גולשים רבים גינו את בית העסק והאדם שמנהל אותו בשל חוסר הרגישות. אחת כתבה בתגובות: "איך מישהו יכול להיות כל כך קר? אני מצטערת מותק". אחר הוסיף: "כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לחסום אותך כדי שתוכלי להמשיך לשלוח הודעות או לפחות להסביר בצורה יפה". צופה נוספת הסכימה: "אנשים יכולים להיות כל כך אכזריים. אני כל כך מצטערת שעברת את זה, מותק".

רבים קראו לה לחשוף את שם העסק בכדי שיוכלו להתנקם בו, אולם היא סירבה והסבירה: ""אני לא חושבת שצריך לחשוף את העסק כי למרות שהם אולי לא מוסריים, הם צודקים. זה כבר לא המספר שלה. אני גם לא מרגישה בנוח לפרסם את המספר מאותה סיבה אבל גם כי למרות שזה כבר לא, לי זה עדיין מרגיש כאילו זה המספר של אחותי".