אם יגיע תתחיל מלחמת עולם שלישית, תהיה מתקפה גרעינית או שסוף העולם יגיע – מצאנו בשבילכם את המקום המושלם לשרוד בו. בונקר טילים בקנזס שבארה"ב, ששימש לאחסון ושיגור טילים בליסטיים בשנות ה-60, הועמד למכירה פומבית במחיר התחלתי של 380 אלף דולר. אם אתם מחפשים מקום מפלט לעשורים הקרובים, ויש לכם בערך כמיליון שקלים מיותרים, אתם עומדים בפני עסקת חייכם. 

המתחם התת קרקעי נבנה על שטח אדמה של 4,550 דונם, כשבמרכזו הועמד מתן שיגור כ-42 מטרים מתחת לפני האדמה. הבונקר המאובטח כולל מיגון נגד פיצוצים גרעיניים ומערכת חשמל, מים וביוב שימשיכו לתפקד בכל תנאי. הסילו המיוחד שימש בעיקר לאחסון טיל אטלס F שפעל בין השנים 1961-1966 ולאחר כן הפך למתקן אחסון טילים בליסטיים ששימשו במשך כ-30 שנה ככלי שיגור לחלל. 

אחרי שהפרסום על המכירה הפומבית הועלה לעמוד הטוויטר של ZillowGoneWild, הגולשים החלו לשים לב לדמיון בין בונקר הטילים לבין מגורת הטילים הסובייטית מהסרט של ג'יימס בונד בשנת 1995 "GoldenEye". ההתלהבות סביב המקום והקירבה הוויזואלית למחסן מהסרט המיתולוגי עוררו את התעניינותם של הקונים ברחבי העולם, מה שככל הנראה ישפיע גם על המחיר הסופי של הבונקר.

כמו כן, אחד היתרונות הגדולים של מתקן כזה הוא המיקום המבודד בו הוא נבנה, כך שאין צורך להתמודד עם שכנים והנחיות שקיימות בשכונות אמריקניות רגילות. עובדה זו, מציע המוכר, גם יכולה להפוך את המתקן לאתר לאירוח של מסיבות רווקים ואירועים רועשים שלא ניתן לבצע בלילה בשכונה אמריקנית רגילה. אז מה אתם אומרים, שווה רכישה?