בבית המשפט באוהיו שארה"ב מתנהלת תביעה מורכבת במיוחד, במסגרתה בדיקת DNA שגרתית חשפה תעלומה משפחתית יוצאת דופן. ביום רביעי האחרון הוגשה התביעה על ידי בני הזוג ג'נין וג'ון הארווי, אחרי שגילו באמצעות הבדיקה כי בתם ג'סיקה היא לא בתו הביולוגית של ג'ון. כשהפרשה ההזויה התפוצצה התברר מי האשם בטעות הגורלית. צפו בדיווח של תוכנית חדשות הבוקר הפופולרית Good Morning Amrica: 

בני הזוג הארווי האשימו בבית המשפט את Summa Health System, מרפאת הפוריות שפעלה ברשלנות והונתה אותם במשך שנים. השניים טענו כי ככל הנראה המרפאה לא התבלבלה, או שמא כשלה, בהליך ההפריה עם הגנטיקה של ג'ון, מה שהוביל את המומחים להשתמש בזרע של גבר אחר מבלי ליידע את הזוג. 

בשיחה עם העיתונות המקומית ג'נין סיפרה כי היא ובעלה הגיעו אל מרפאת הפוריות בשנת 1991 לפני כמעט 30 שנה. לטענתה הזוג "לא יכול היה להיות ברור יותר" בנוגע למטרתם המשותפת להביא ילד לעולם הקשור גנטית לשני ההורים. "עברתי את ההפריה החוץ גופית מתוך הבנה שהגנטיקה של ג'ון תהיה מעורבת בתהליך", הסבירה. 

לדבריה, המשפחה כולה גילתה על המצב המורכב אחרי שההורים רכשו בדיקת DNA שגרתית עבור ג'סיקה לפני שטסה לטיול שורשים באירופה בשנת 2020. עם זאת, במקום המורשת האיטלקית שהיא הייתה אמורה לפגוש, ג'סיקה גילתה כי היא בכלל ממוצא אירי, אנגלי, גרמני וצרפתי יחד. 

בעקבות התביעה ארגון Summa Health System מסר בהצהרה לכלי התקשורת המקומיים כי הוא לוקח את ההאשמות ברצינות רבה בשלב זה, אך עם זאת הסבירו כי טרם בוצעו בדיקות מטעמם בנושא.