תקרית יוצאת הדופן התרחשה ביום שישי האחרון בעיר יקוטסק, בירת רפבוליקת סאחה-יקוטיה שבמזרח הרחוק, במסגרתה אישה בת 30 נפלה מבניין רב קומות ושרדה כנגד כל הסיכויים. הסיטואציה יוצאת הדופן תועדה כולה על ידי מצלמת אבטחה שהותקנה מחוץ לבניין, מה שמשמש בימים אלו את המשטרה המקומית לצורך חקירת נסיבות התקרית. צפו בתיעוד הנפילה הדרמטית: 

על פי הדיווחים, האישה, שפרטי זהותה טרם הותרו לפרסום, נפלה מחלון דירתה בקומה ה-8 בזמן שאחרים צפו במתרחש. בסרטון אפשר לראות את הרגע בו היא צונחת מהגובה ומתרסקת בעוצמה רבה על שלג שנערם מחוץ לבניין. ממצאי החקירה הראשונית חשפו כי האישה האלמונית לא רק שרדה את הנפילה, אלא גם הצליחה לעלות בחזרה לדירה ולהתקשר לאמבולנס שיפנה אותה לבית החולים. כשהגיעה לטיפול הרופאים אבחנו כי המטופלת סבלה משבר באגן והגדירו אותה כפצועה קשה, על אף שלא נשקפה כל סכנה לחייה. 

על פי ההערכות, בת ה-30 נפלה מגובה של 24 מטרים לפחות, מה שהוגדר על ידי החוקרים כנס מעצם העובדה שהיא שהיא שרדה את הנפילה. עם זאת, החוקרים ציינו כי היו מספר גורמים שהגבירו את סיכויי ההישרדות שלה: התברר שהנפילה שלה נבלמה על ידי כבל חשמל שנמתח בין שני עמודי תאורה. בנוסף לכך, נטען כי אלמלא פגעה בכבל, האישה הייתה צונחת היישר על הגדר שתוחמת את החצר.