סיפור משפחתי מטלטל עלה לכותרות בימים האחרונים והצליח להדהים את העולם, אחרי שנער סיני שנמכר כתינוק הצליח למצוא את הוריו הביולוגיים. זה אמנם נשמע כמו סיפור שגרתי יחסית, אך העלילה נגמרה בתפנית טרגית לא צפויה. 

על פי הדיווחים באתר החדשות הסיני The Paper, נער בשם ליו שוז'ו בן ה-17 נמכר בשנת 2005 בתור תינוק לזוג הורים מאמצים וחי בצפון מזרח המדינה. בחודש דצמבר האחרון הנער החליט לפרסם סרטון בו הוא פונה אל הציבור שיעזור לו לאתר את הוריו הביולוגיים. לדבריו, הוריו המאמצים הלכו לעולמם בתאונה כשהיה בן ארבע והוא אף טען כי עבר התעללות מינית בתור ילד. 

הסיפור הקשה של שוז'ו הפך במהירות לוויראלי וכעבור שבועיים בלבד הוא הצליח לאתר את אביו האמיתי, דינג שואנגקוואן באמצעות ראיות משטרתיות ובדיקת DNA. הרשויות המקומיות שמחו מאוד לאתר את האב ומיהרו לארגן פגישה בין השניים ב-26 לדצמבר, שם התברר כי זוג הוריו הביולוגיים גרוש זה מזו. 

ימים ספורים אחרי המפגש הראשון שוז'ו גם פגש את אימו הביולוגית, ותיאר את שתי הפגישות כ"שמחות", אך העניינים החלו להתחמם במהירות. בתיעוד שהועלה לאפליקציית Douyin (הטיקטוק הסיני), אפשר היה לראות כי אחרי הפגישה אימו של שוז'ו החליטה לחסום אותו מכל פלטפורמה אפשרית. בפוסט נפרד הוא הוסיף כי גם אביו סירב לאפשר לו להיכנס אל ביתו מחשש שאשתו תגלה את האמת ותתגרש ממנו. 

ביום שני שעבר הסתיים הסיפור המשפחתי בטרגדיה אמיתית, כאשר גופתו של שוז'ו נמצאה בחוף הים בעיר סניה שבמחוז היינאן בדרום סין. אחרי מותו התגלה פוסט נוסף שכתב שוז'ו ובו הוא כתב: "נולדתי חסר ערך, גם כשכבר חזרתי לא מצאתי כלום. השמש זורחת על הים ואני שייך אליו ואל השמיים. כאן אני מסיים את חיי ואביא איתי אל העולם הבא את הנוף היפה ביותר בעולם הזה".