סגן בחיל האוויר הברזילאי, מרינה חורחה דיניז, בילתה את 11 השנים האחרונות כטייסת קרב מצליחה ומוערכת. אחרי כל התקופה הארוכה בה שירתה בנאמנות את הכוחות הצבאיים במדינתה, דיניז החליטה לקחת החלטה קיצונית ולנטוש את התפקיד שעמלה עבורו כל כך קשה – לטובת תחזוקת עמוד OnlyFans בו היא חושפת את גופה בתשלום. 

תמונה מתוך סיום קורס הטיס של מרינה חורחה דיניז:

יוצרת התוכן החושפני, שכינתה את עצמה באפליקציה Caca Diniz, גובה מכ-15 אלף מנוייה 47 דולרים כל חודש ובתמורה הם יכולים לקבל הצצה לתמונות שהיא מעלה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, דיניז פוטרה מעבודתה כטייסת אחרי שהממונים עליה גילו על חשבון ה-OnlyFans שברשותה וראו בכך כ"לא הולם עבור אישה שלובשת מדים ומייצגת את המדינה". 

במקום לוותר על האפליקציה, דיניז החליטה להמשיך את הקריירה שלה ברשתות החברתיות ולהשוויץ בגופה. על פי פרטיה באפליקציה, דיניז מספקת מלבד תוכן חושפני גם שירות ייעוץ ספורט ותזונה נכונה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו לא ברור מה היה המניע המרכזי שגרם לדיניז לוותר על כל מה שעמלה עבורו במשך שנים, אך אין ספק שהכסף שמרוויחים דרך הפלטפורמה האינטרנטית הוא בהחלט מספק. 

המרוויחה הגדולה ביותר OnlyFans היא הדוגמנית האמריקאית ואשת העסקים בלאק צ'ינה. חישוב כללי של הנתונים מהאפליקציה מצביע על כך שהיא מרוויחה סכום מדהים של כ-14.8 מיליון ליש"ט (כ-64 מיליון שקלים) פר חודש!