כזה מגיע לחתונות, כל זוג היה רוצה שהיום המאושר שלו יתנהל בצורה חלקה כמתוכנן. עם זאת, כמו כל דבר בחיים, לפעמים יכולים לקרות אירועים לא צפויים שמוכיחים כי הדרך לאהבה אכן לא פשוטה. במקרה הזה, כלה בשם אמילי ג'קסון פרסמה בעמוד הטיקטוק שלה את הטעות הקטנה שעשתה ביום חתונתה, שכמעט הרסה את הכל. צפו בתיעוד מתוך הרגע המבהיל בחתונה: 

החתונה הזו הייתה יכולה להיגמר באסון מוחלט - אך הצלמת הצילה את המצב (צילום: טיקטוק)

בסרטון שהועלה לעמוד הטיקטוק של הצעירה, המכונה באפליקציה @emilyljackson, אפשר לראות את החתן והכלה רוקדים ושמחים סביב שולחן מלא נרות, אחרי שנשבעו אמונים זה לזו. לקראת ריקוד סלואו החתונה של השניים הכלה החליטה  להניח בצד את זר הפרחים שלה ובחרה להעמידו בתוך אגרטל במרכז שולחן הנרות הבוערים. 

ברגע בו הכלה הניחה את הזר נראה היה שאחד הפרחים נגע בטעות בלהבת הנר ואש החלה להתלקח במהירות. בשלב זה האורחים החלו לצרוח בבהלה בעוד רק הצלמת באירוע שמרה על קור רוח והצילה את המצב. הצלמת ניגשה אל הזר הבוער, השליכה אותו על הרצפה והחלה לדרוך עליו בעקביה כדי שהאש תכבה. 

אחרי שהסרטון עלה לרשת החברתית הוא הפך מיד לוויראלי והספיק לצבור במהירות למעלה ממיליון וחצי צפיות. מרוב הצלחה הסרטון התגלגל גם לידיה של הצלמת, המכונה @forthewestandwildphoto, שכתבה: "אני הצלמת ותודה על האהבה חבר'ה. שני דברים – אמרו לה לשים את הפרחים שם היא לא סתומה, ודבר שני אל תדאגו, לא כעסתי כשמחאו כפיים קיבלתי הרבה שבחים".